Aviseringar
Rensa alla

mensen


Ämnesstartare

jag har på senaste tid funderat mkt på vad jag äter osv, kanske hoppat över några mål då&då, också börjat träna lite mer. men ändå ätit ganska normalt. men min mens är 9 dagar sen och det har den aldrig varit innan.
kan mensen skjutas upp bara pga tankar? asså att man tänker för mkt på sin vikt osv?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

den kan komma senare ibland, det hände för mig också ^^ en vecka, så det är inget att oroa sig för [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

den kan komma senare ibland, det hände för mig också ^^ en vecka, så det är inget att oroa sig för

okej [smile], så det har inget att göra med att jag tänkt så mkt på vikt och haft typ äs tankar? har liksom inte fått min mens än sen sist, gått 40 dagar [shake]


   
SvaraCitera

ja. Allt sånt styrs la psykologiskt. Om du inte sexat med nån så behöver du inte oroa dej:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

ja. Allt sånt styrs la psykologiskt. Om du inte sexat med nån så behöver du inte oroa dej:)

okejs.
neaj, har inte gjort det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

så det har inget att göra med att jag tänkt så mkt på vikt och haft typ äs tankar?

Nej det tror jag inte, eller jag är inte så jätte bra på sånt här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fin visningsbild [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

fin visningsbild

tack dsm [cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle säga att du äter för lite. Hör upp med det snarast och spring till BUP.


   
SvaraCitera

fridaaaaab:

kan mensen skjutas upp bara pga tankar? asså att man tänker för mkt på sin vikt osv

Är du stressad och orolig mycket så kan den påverkas och bli ganska oregelbunden men annars, nej.

40 dagar är tillräckligt lång tid för att gå ner några kilo, vilket mycket väl kan vara anledningen till att den inte kommit.
Det är faktiskt troligast.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Secrit:

40 dagar är tillräckligt lång tid för att gå ner några kilo, vilket mycket väl kan vara anledningen till att den inte kommit.

men grejen är ju det att jag inte har gått ner i vikt . .. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svar: PSYKISK STRESS kan få mensen att bli körd. Punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Svar: PSYKISK STRESS kan få mensen att bli körd. Punkt.

okej..


   
SvaraCitera

fridaaaaab:

men grejen är ju det att jag inte har gått ner i vikt . ..

Kan vara näringsbrist eller liknande också.


   
SvaraCitera

fridaaaaab:

anske hoppat över några mål då&då, också börjat träna lite mer.[/]
I 40 dagar utan viktnedgång?

Är du helt säker på det? Annars gäller psykisk stress som förklaring men det är inte alls lika sannolikt.


   
SvaraCitera