Aviseringar
Rensa alla

Menshistorier


Ämnesstartare

Lust att dela några roliga/udda/pinsamma mensberättelser? HjärtaRullar ögonen


   
Citera
Ämnesetiketter

För någon vecka sen så fick jag mens..

Jag hade GLÖMT att ta på mig binda när jag skulle till skolan (fattar inte varför, var antagligen så trött eller nåt, man bara WHYYY) och det hade inte runnit igenom, ÄN.

Jag satt helt som vanligt på en stol när jag hade syslöjd och sedan gick jag av stolen för att hämta tyg. Jag bara stod och stirrade på stolen (som kanske tog 1 hundradelssekund), BLOD ÖVERALLT! Jag satte mig snabbt tillbaka på stolen och rodnade. Som tur var så märkte ingen och när vi skulle ställa in stolarna så såg ingen heller. 

Och nu tänker ni säkert, men hur såg det ut på byxorna då? 

Jo, man såg inte blodet alls faktiskt.

Nästa gång jag hade syslöjd var blodet borta. Tänk er städerskan Rodnar 


   
SvaraCitera

När jag skulle ha sex med en umare och han blev sur för jag hade mens


   
SvaraCitera

När jag dagen efter hade sex med hans kompis och råkade bloda ner lakanet och oss båda 


   
SvaraCitera

KattenKatarina:
För någon vecka sen så fick jag mens..

Jag hade GLÖMT att ta på mig binda när jag skulle till skolan (fattar inte varför, var antagligen så trött eller nåt, man bara WHYYY) och det hade inte runnit igenom, ÄN.

Jag satt helt som vanligt på en stol när jag hade syslöjd och sedan gick jag av stolen för att hämta tyg. Jag bara stod och stirrade på stolen (som kanske tog 1 hundradelssekund), BLOD ÖVERALLT! Jag satte mig snabbt tillbaka på stolen och rodnade. Som tur var så märkte ingen och när vi skulle ställa in stolarna så såg ingen heller. 

Och nu tänker ni säkert, men hur såg det ut på byxorna då? 

Jo, man såg inte blodet alls faktiskt.

Nästa gång jag hade syslöjd var blodet borta. Tänk er städerskan Rodnar 

hahahaha ta det inte på fel sätt men så jävla pinsamt 😛


   
SvaraCitera

KattenKatarina:
För någon vecka sen så fick jag mens..

Jag hade GLÖMT att ta på mig binda när jag skulle till skolan (fattar inte varför, var antagligen så trött eller nåt, man bara WHYYY) och det hade inte runnit igenom, ÄN.

Jag satt helt som vanligt på en stol när jag hade syslöjd och sedan gick jag av stolen för att hämta tyg. Jag bara stod och stirrade på stolen (som kanske tog 1 hundradelssekund), BLOD ÖVERALLT! Jag satte mig snabbt tillbaka på stolen och rodnade. Som tur var så märkte ingen och när vi skulle ställa in stolarna så såg ingen heller. 

Och nu tänker ni säkert, men hur såg det ut på byxorna då? 

Jo, man såg inte blodet alls faktiskt.

Nästa gång jag hade syslöjd var blodet borta. Tänk er städerskan Rodnar 

hahaha tur att man inte är tjej...


   
SvaraCitera

MarcusKing:

hahahaha ta det inte på fel sätt men så jävla pinsamt 😛

Alltså jag vet!

Trodde någon skulle se, så jääävla pinsamt.. Rodnar


   
SvaraCitera

adaq:

hahaha tur att man inte är tjej...

Tur som in i bomben! 


   
SvaraCitera

Det var när jag var på ett gymnasiebesök för skolan som jag senare började på, fick plötsligt mens och hela byxorna fylldes med en gigantisk fläck och lukt medan vi gick runt i alla salar, bland elever och lärare.. yeah that was embarrassing


   
SvaraCitera

019linnea:
Det var när jag var på ett gymnasiebesök för skolan som jag senare började på, fick plötsligt mens och hela byxorna fylldes med en gigantisk fläck och lukt medan vi gick runt i alla salar, bland elever och lärare.. yeah that was embarrassing

Oh. Pinsamt Rodnar


   
SvaraCitera

Det enda jag kan komma på är när jag kom hem och fann att jag hade en mensfläck på min kjol. Den var visserligen svart men stod man nära så syntes fläcken ändå. En snorkig tjej som bor rätt nära mig cyklade väldig nära mig under rätt lång tid och såg nog, men vafan, hon mensar väl också så jag tänkte inte så mkt på det.

Fast det jag aldrig glömmer, men som ej var direkt pinsamt utan mer wtf-igt var när jag för en massa år sedan somnat i tvsoffan (hemmaboende då alltså) och blött igenom mensskydd, and as we all know syns mensfläckar rätt väl på vita material, så soffan blev fläckvis makeover-ad. När jag vaknade och märkte detta kom pappa precis in i rummet och sade "men... kunde du inte korkat igen det där??"
Ja han sade så. När jag påmint honom om hur wtf-igt sagt det var så säger han att han inte minns att han sagt så, vilket han säkert inte gör pga var väl bara ngt han sade.


   
SvaraCitera

För nå år sedan sov jag hos en kompis, hade super tampong och binda och ändå läckte det. Ville inte kliva upp för jag hade ingen aning om vad jag skulle säga. När vi är i köket berättar jag o står o bölar o hon bara krama mig, skratta o sa att det inte gör något
Vågade inte åka dit på ca 2 månader och har inte sett överdraget sedan dessGalen


   
SvaraCitera

KattenKatarina:
För någon vecka sen så fick jag mens..

Jag hade GLÖMT att ta på mig binda när jag skulle till skolan (fattar inte varför, var antagligen så trött eller nåt, man bara WHYYY) och det hade inte runnit igenom, ÄN.

Jag satt helt som vanligt på en stol när jag hade syslöjd och sedan gick jag av stolen för att hämta tyg. Jag bara stod och stirrade på stolen (som kanske tog 1 hundradelssekund), BLOD ÖVERALLT! Jag satte mig snabbt tillbaka på stolen och rodnade. Som tur var så märkte ingen och när vi skulle ställa in stolarna så såg ingen heller. 

Och nu tänker ni säkert, men hur såg det ut på byxorna då? 

Jo, man såg inte blodet alls faktiskt.

Nästa gång jag hade syslöjd var blodet borta. Tänk er städerskan Rodnar 

Vore jag du i det tillfället så skulle jag hoppat genom ett fönster och aldrig aldrig aldrig kommit tillbaka Glad


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Jag hade precis börjat i en ny klass och så hade det blött igenom. SKITKUL. Får reda på det genom att läraren tar med mig ut och frågar "Du, jag tror du har din mens." Man bah woops. 
Gick tillbaka in i klassrummet sen och även om någon hade sett så höll de käft om det, på gott och ont Galen
Ja, det var skitpinsamt. Men det är ju bara mens. Alla kvinnor har det, så den där uppbrusade pinsamheten kanske är lite tillgjord ändå.


   
SvaraCitera

Varför klickade jag på tråden... jag som äcklas utav blod Förvirrad


   
SvaraCitera