Aviseringar
Rensa alla

Menshistorier


Yaren

På Sveriges nationaldag var jag och mina föräldrar på bjudning hos min farbror och faster. Jag blödde igenom deras soffa. Det var inte så kul. Mamma och faster började skratta, sa att jag skulle byta, skämtade om "vi förstår även om det var längesen" efter att jag bett om ursäkt ett hundratal gånger. Pappa och farbror yttrade inte ett ord.


   
SvaraCitera

KattenKatarina:

Oh. Pinsamt Rodnar

Hehe ja


   
SvaraCitera

Så jag hade mens och jag kände "Fan vad mycket jag blöder idag". Jag hade lixom klarat mig hela dagen, sedan skulle jag sätta mig ner på golvet och BANG! Där började det läka. Jag bara OMG!! (det kom ganska mycket). Så jag springer till mitt skåp och hämtar en sjal. Sedan sätter jag mig på stolen (ingen sjal i mellan) och sedan ser jag att blodet har kommit på stolen Förvånad Så jag putsar bort blodet med min sjal och hoppas att ingen såg 


   
SvaraCitera

Ibland är man glad att man är kille. Skulle vara intressant att testa på att ha mens någon gång dock. Glad Galen


   
SvaraCitera

lakebeach:
Ibland är man glad att man är kille. Skulle vara intressant att testa på att ha mens någon gång dock. Glad Galen

Hä ketchup i kalsongen o en tampong i röven


   
SvaraCitera

schim:

Hä ketchup i kalsongen o en tampong i röven

Får se om jag blir sugen på att testa någon gång i dagarna.


   
SvaraCitera

schim:

Hä ketchup i kalsongen o en tampong i röven

lol du e kul


   
SvaraCitera

lakebeach:

Får se om jag blir sugen på att testa någon gång i dagarna.

Se till att värma ketchupen så blir det mer verkligt 


   
SvaraCitera

schim:

Se till att värma ketchupen så blir det mer verkligt 

Yes, jag använder mig med fördel av spisen och känner med ett finger när ketchupen når kroppstemperatur.


   
SvaraCitera

lakebeach:

Yes, jag använder mig med fördel av spisen och känner med ett finger när ketchupen når kroppstemperatur.

Brukar va mer än 37° när det ploppar ut:)


   
SvaraCitera

schim:

Brukar va mer än 37° när det ploppar ut:)

Aha okej, tack för tipsen i alla fall. VI får se om jag antar utmaningen inom de närmsta dagarna. Party


   
SvaraCitera

lakebeach:

Aha okej, tack för tipsen i alla fall. VI får se om jag antar utmaningen inom de närmsta dagarna. Party

Youtuba oxå!! Tumme upp


   
SvaraCitera

schim:

Youtuba oxå!! Tumme upp

Haha


   
SvaraCitera

leiz:
Jag hade precis börjat i en ny klass och så hade det blött igenom. SKITKUL. Får reda på det genom att läraren tar med mig ut och frågar "Du, jag tror du har din mens." Man bah woops. 
Gick tillbaka in i klassrummet sen och även om någon hade sett så höll de käft om det, på gott och ont Galen
Ja, det var skitpinsamt. Men det är ju bara mens. Alla kvinnor har det, så den där uppbrusade pinsamheten kanske är lite tillgjord ändå.

Ohhh, så pinsamt Galen


   
SvaraCitera

lakebeach:
Ibland är man glad att man är kille. Skulle vara intressant att testa på att ha mens någon gång dock. Glad Galen

Jag har mens fast jag e kille


   
SvaraCitera