Aviseringar
Rensa alla

MENSVÄRK


Ämnesstartare

In Repair:

pms?

Pre Menstruella Symtom iirc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

HAR FAN REDAN UTSKRIVNA TABLETTER
HAR FAN KROSSAT O ÄTIT
MEN FORTFAERANDE SÅ JÄVLA ONT HELVETE

yeah right, byt tabletter då, svårare än så är d inte för d finns smärtstillande som däckar en elefant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Pre Menstruella Symtom iirc.

aha ty [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Markka Done:

vad gör du nu till exempel?

jo men det känns så, men nu har det gått över. [smile] men brukar dock komma tillbaka efter en kvart typ.

HonMedDreads:

de e typ de enda som hjälper för mig, men vet inte om det hjälper för dig.
Nej tror inte de funkar med grönt men prova.

okej ska göra det. brukar även funka liite för mig att äta, men har redan ätit skitmycket är asmätt. xD

In Repair:

inte undra på att tjejer är knepiga ibland då. har en kompis som titt som tätt har sina små "utbrott" lr ja, hon är sur på allt och alla och vill inte prata med nån. kanske är det? men vad är pms? är det sammma?

uhm ja jag har pms för har extremt mensvärk + får verkligne humörsvängningar. brukar alltid bråka med vänner när jag har mens, säger elaka saker till folk osv.:/ mår skitdåligt. har även typ försökt ta livet av mig vid mensen så ja. asså får så ont så jag kan inte kontrollera mig själv osv. är rädd för mig själv när jag har mens. :S

Tözen:

byt tabletter då, svårare än så är d inte för d finns smärtstillande som däckar en elefant.

om du inte tror mig kan jag fota. [smile] japp, har redan planerat att boka tid för nästa vecka. orkar inte mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

ger elaka saker till folk osv.:/ mår skitdåligt. har även typ försökt ta livet av mig vid mensen så ja. asså får så ont så jag kan inte kontrollera mig själv osv. är rädd för mig själv när jag har mens. :S

oh shit. om man käkar vissa p-piller, tar inte det bort mensen då? försvinner värken då med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

jo men det känns så, men nu har det gått över. [smile] men brukar dock komma tillbaka efter en kvart typ.

håller tummarna!! (på att det inte kommer tillbaka alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

om du inte tror mig kan jag fota. japp, har redan planerat att boka tid för nästa vecka. orkar inte mer.

jag bryr mig inte mer än att jag hatar folk som gnäler när d enda man behöver göra är att gå till doktorn och få tabletter. alternativt p-piller som kan lindra om man nu pallar d med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hysterektomi [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In Repair:

vissa p-piller, tar inte det bort mensen då? försvinner värken då med?

jo har hört det. åt p-piller förut endast för mensen men hjälpte inte, borde kanske testa en annan sort men samtidigt vill jag inte eftersom jag är så dålig på att ta piller och sånt regelbundet, blir ofta att jag typ glömmer att ta en dag osv. 🙁

Markka Done:

håller tummarna!! (på att det inte kommer tillbaka alltså)

[y]

Butterscotch:

hysterektomi

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni tjejer drog de kortaste strået. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

jo har hört det. åt p-piller förut endast för mensen men hjälpte inte, borde kanske testa en annan sort men samtidigt vill jag inte eftersom jag är så dålig på att ta piller och sånt regelbundet, blir ofta att jag typ glömmer att ta en dag osv. 🙁

Fast om det hjälper emot detta så kanske det är värt det? Låter ju inte som något höjdare precis [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är väl kanske lyckligt lottad.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

?

låt läkare krafsa ut din livmoder. undernäring fungerar även mycket bra, mot just detta dilemma. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värktabletter, p-piller etc finns [rolleyes]


   
SvaraCitera