Aviseringar
Rensa alla

mentalt påverkad av mitt tvspel


Ämnesstartare

Jag blir påverkad av mina tvspel som jag spelar. PÅRIKTIGT!

Just nu spelar jag att advokatspel och jag har blivit så pass påverkad av minerna i spelet att jag efterliknar dessa när jag själv har något att "undersöka" eller argumentera kring.

såhär är mina mentala bilder av mig själv:

(när jag argumenterar)
Image

när jag har rätt
Image

jag är orolig över att jag kommer att göra denna min när jag har fel.
Image

om ni också har hangups som ni fått av spel så vill jag gärna se dessa [sad]. kan tycka synd om osv.

all the best
/dr.cox


   
Citera
Ämnesstartare

HAHA asnice. Ska tänka efter mer om jag har nåt sant. Eventuellt att heavy rain gjort en del förändringar i vardagliga grejer, svårt att förklara dock.


   
SvaraCitera
Åtta

Här har vi ett exempel på bra och roligt trollade! Keep it up!


   
SvaraCitera

Hm ser ut å va ett ganska trist spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar när man går till affären och ständig kollar omkring sig i väntan på att någon ska hoppa fram ur buskarna och infektera en. Gillar även: när man har för lite pengar och ba: "Äh, jag stabbar någon hora bara så kan jag supa ikväll".

Image

obs. är ej psycho tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar låta som Yoshi när jag står och väntar på något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lirat Left4dead 2 så mycket att jag ibland tänker ut flyktvägar från zombies när jag går på stan. Tänker mig ibland att alla runt mig är zombies och prioriterar vilken jag skulle behöva skjuta först. [blush]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar den här tråden lite.


   
SvaraCitera

när jag hade min gta 4-period senast så ryckte det ganska ofta i sno en bil-handen varje gång jag skulle in till stan.


   
SvaraCitera

När jag spelade Katamari Damacy som mest mätte jag hela tiden min omgivning i saker att rulla upp. Vad jag skulle rulla upp först för att vara mest effektiv, hur många meter i diameter jag var tvungen att ha innan jag kunde rulla upp den där stolen, cykeln, hunden, tårtan, postkontoret etc.

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oblivion gav ju ganska svåra såna här grejer, särskilt när det kom till F5/F9 för att snabbspara + snabbladda. hela tiden höll man på att spara för att testa och se om man kunde sno nåt från någon utan att den skulle märka det eller att testa hoppa ner från ett stup typ. så det blev ju lite sånt där när man såg en sjysst mobil att man kanske ska testa att sno den, eller när tåget kom rullandes så typ F5:ade man i tanken och gjorde sig redo att hoppa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde spela fler datingsimulatorer [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till trådskaparn: du har humor! [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men herregud um! Ta vara på en rolig tråd för fan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Här har vi ett exempel på bra och roligt trollade! Keep it up!

thx man!

variabel:

HAHA asnice. Ska tänka efter mer om jag har nåt sant. Eventuellt att heavy rain gjort en del förändringar i vardagliga grejer, svårt att förklara dock.

hahaha jag och en polare spelade det. fastnade för när den ena huvudkaraktären skriker SHAAAAAAAAAAUWN :p. detta skrek vi mer lr mindre dagligen under en period. gärna som en gammal gubbe o så ska "uuuuwn:et" fastna nere i magen. skoy skoy[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lekstickan:

hahaha jag och en polare spelade det. fastnade för när den ena huvudkaraktären skriker SHAAAAAAAAAAUWN :p. detta skrek vi mer lr mindre dagligen under en period. gärna som en gammal gubbe o så ska "uuuuwn:et" fastna nere i magen. skoy skoy

haha awesome 😀 måste spela det igen, sjukt bra. tankat soundtracket [blush]


   
SvaraCitera