Aviseringar
Rensa alla

mentalt påverkad av mitt tvspel


Ämnesstartare

Ibland och ibland väldigt ofta börjar jag (och mamma) nynna/sjunga på det som de blåa säger i den här videon. Inga spel hangups men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var No one lives forever-nörd runt sju års ålder, och snabbsparade spelet lite väl ofta så till sist trodde jag att jag kunde snabbspara livet innan jag skulle göra något läskigt [sad]


   
SvaraCitera

lekstickan:

jag är orolig över att jag kommer att göra denna min när jag har fel.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

så till sist trodde jag att jag kunde snabbspara livet innan jag skulle göra något läskigt [sad]

sött ju [smile]


   
SvaraCitera

Medans jag gick högstadiet så var ju Nintendo 64 Väääääldigt populärt... och jag och mina 3 bästa kompisar satt ju och spelade Super Smash Bros. (tm) nonstop... Jag fick en lock-up på bland annat Kirbys och Yoshis "röster" ^^ Då de gjorde attackerna så gjorde jag rösterna 😛 "Hi-ya En!" eller "Yo-shiiii" 😛
det där med quicksave har man haft problem med första året efter att man började spela Halflife ^^ men det har man vuxit ifrån 🙂

Sen då man spelat 3d-spel såsom Call of Duty och CS har man ju kommit på sig själv med att försöka titta "runt hörn" genom att flytta huvet över datorskärmen i höger respektive vänster riktining ^____^ Patetiskt? Jo men visst! 😀

=^.^= <('-'<)


   
SvaraCitera