Aviseringar
Rensa alla

mer än bara vänskap


Stoppa upp kuken i henne? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

några seriösa förslag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymasvede:

några seriösa förslag?

Da_man:

Sabba inte vänskapen, kör på långsamt.


   
SvaraCitera

anonymasvede:

några seriösa förslag?

KamikazeTomten:

Ge henne rygg-, nack- och axelmassage och massera lite längs sidorna och dröj kvar lite där. Sen kan du kolla responsen från hennes sida.


   
SvaraCitera
Hando

Säg "Jag kan inte sluta tänka på dig, så fort jag hör ditt namn så tänker jag på din skönhet"
Låt henne sedan tolka det som hon vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymasvede:

hur visar jag henne att jag vill vara mer än bara en vän

Bli lite mer närgången mot henne, rör vid henne oftare, vara lite "överdrivet sliskigt sexig" mot henne, så hon ändå fattar är att det är på skoj och se hur hon reagerar. Börjar hon bete sig likadant tillbaka så borde det vara ett gott tecken [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Säg "Jag kan inte sluta tänka på dig, så fort jag hör ditt namn så tänker jag på din skönhet"
Låt henne sedan tolka det som hon vill

kråååkan:

Bli lite mer närgången mot henne, rör vid henne oftare, vara lite "överdrivet sliskigt sexig" mot henne, så hon ändå fattar är att det är på skoj och se hur hon reagerar. Börjar hon bete sig likadant tillbaka så borde det vara ett gott tecken

tack för tipsen 🙂 Det blir att köra ´på detta 🙂


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Hando:

Säg "Jag kan inte sluta tänka på dig, så fort jag hör ditt namn så tänker jag på din skönhet"Låt henne sedan tolka det som hon vill

Haha, vad söt du är[party]
Dig vill man bli raggad på av [cool]


   
SvaraCitera
Hando

Bell:

Haha, vad söt du är

P15 vet du [cute]

Bell:

Dig vill man bli raggad på av

[blush]


   
SvaraCitera

anonymasvede:

hur gör jag det?.

Att hon vill umgås med dig varje helg kan ju bara vara positivt :)! hmm men det är svårt att visa att man gillar någon. Försök att vara lite mer närgången kanske, men inte för mkt.. se hur hon reagerar på detta! Skriv söta sms till henne om du kanske tycker d e jobbigt att visa d live :P.


   
SvaraCitera

Gråt [cry] innan ni ska säga hejdå, så hon frågar "Men vad är det?! [sad]" då säger du "Du vet när man hackar lök man får tårar sådär - du har fett sjysta lökar [cry][wink][cute]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är personligen i samma sits, och för mig går det framåt.

Det jag gör just nu är främst att jag försöker analysera läget, dvs se hur hon ser på saker, och mer bara lära känna hennes personlighet.

Efter det så kan du börja ta reda på mer om hur hon känner och tycker om vissa saker och även börja säga hur fin hon är, och berömma henne mycket. Dessutom ska du alltid stötta henne och lyssna på henne oavsett vad det än handlar om, dvs ge henne mycket uppmärksamhet och snacka inte skit om andra personer med henne, utan bevisa att du är en fin människa som inte har något emot någon.

Prata även seriöst med henne och avbryt/byt inte samtalsämne om det är något hon vill prata om.

Sedan kan du ju efter allt sånt berätta mer om hur du känner, typ om vilken fin person hon är, och hon är precis den tjejen du vill ha etc.

Ja, du förstår.

Go for it!


   
SvaraCitera

Sup ner henne och ta henne i tvåan.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera