Aviseringar
Rensa alla

Mer nazister och rasister på FB än på UM?


Ämnesstartare

Det är i alla fall det intrycket jag har fått från att ha besökt båda sidorna. I flashback snackar man alltid om invandring på så dåligt sätt och om invandare. Här på UM verkar det vara lite vänligare, även om det finns några rasister osv här. Hur kommer det sig att det är såna skillnader?

Tack för svar!


   
Citera
Exner

Färre som går tekniskt basår här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns väl fler medlemmar på flashback. tror inte det hade varit någon större skillnad om ungdomar haft lika många medlemmar som flashback. fast har ingen koll på flashback egentligen, skriver bara vad jag tror.


   
SvaraCitera

Exner:

Färre som går tekniskt basår här.

ah å färre civilingenjörer också!

fast det är ju rätt många lågutbildade här dock... så det borde ju finnas rätt mycker rasister här, men de kanske gömmer sig...

bäst du passar sig anura, man vet aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

a

är du full? [blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är du full?

?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

?[tard]

du missade misstänkt många bokstäver för att vara nykter!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

du missade misstänkt många bokstäver för att vara nykter!

en..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror inte det hade varit någon större skillnad om ungdomar haft lika många medlemmar som flashback.

Det tror jag också. Varför UM är lite mer vänligt vet jag dock inte. På flashback verkar ju hänga de mest extrema fall av människor, vad är det som lockar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom flesta medlemmar på Ungdomar får ta på sig stämpeln som småbarn oavsett faktisk ålder. De tror fortfarande på det dagisfröken med Palestinasjalen sade förra veckan i sagostunden. [party]

Flashback [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solnedgång:

Dom flesta medlemmar på Ungdomar får ta på sig stämpeln som småbarn oavsett faktisk ålder. De tror fortfarande på det dagisfröken med Palestinasjalen sade förra veckan i sagostunden.

Fast är Flashback bättre när dem pratar om att andra människor med annan etnicitet inte förtjänar att leva utan skall slängas in i olika ugnar som Tyskland hade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

en..?

Blivande_japan:

bäst du passar sig anura

Blivande_japan:

mycker

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Fast är Flashback bättre när dem pratar om att andra människor med annan etnicitet inte förtjänar att leva utan skall slängas in i olika ugnar som Tyskland hade?

Inte alls. Men det är åsikter som finns. Varför skulle censur och andra åtgärder råda bot på ett sånt problem? Åsikterna finns kvar oavsett om dom tystas ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solnedgång:

Inte alls. Men det är åsikter som finns. Varför skulle censur och andra åtgärder råda bot på ett sånt problem? Idéerna finns kvar oavsett.

Jag håller med. Men Breiveik var ju samma som gick runt på massa forum och sa sådana saker. Man blir ju mörkrädd av såna saker. Vissa på Flashback säger ju att det han gjorde var rätt pga den mångkultur som finns och att vänsterpack är folk som skall utrotas. Flashback för mig är att massa extremfall samlas och diskuterar vad dem kan göra för att utrota andra människor. Och även att dra in vissa människor, har märkt att många som har hängt på flashback har själv blivit mer främlingsfientliga osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flashback är ju ändå rätt känt som tillhåll för foliehattar som inte lämnat sina lägenheter på månader. [crazy]


   
SvaraCitera