Aviseringar
Rensa alla

Mer normalare att vara gay!


Ämnesstartare

Jag tycker att det bli allt mer normalare att vara gay eller vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Är det onormalt att vara gay menar du?


   
SvaraCitera

Jag vet inte ifall det är allt fler bögar som kommer out of the closest, eller fler som påverkas av gayliberalismen och tror sig vara homosexuella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Är det onormalt att vara gay menar du?

Nej absolut inte men för i tiden så var det mycket tjat om att det var en sjukdom och så men nu för tiden så har det nog ändrat sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olof_90:

Nej absolut inte men för i tiden så var det mycket tjat om att det var en sjukdom och så men nu för tiden så har det nog ändrat sig!

Yeah well, det är väl på tiden tycker jag.
Det är fan läskigt att det fortfarande finns folk med stenålderstänkande som tycker homosexualitet är en "sjukdom", de enda som är sjuka är dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

de enda som är sjuka är dem.

Det säger jag också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olof_90:

Det säger jag också.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom en minoritet är gay, så är det onormalt (avviker från normen). [tired]


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

på um så


   
SvaraCitera

fler är öppna om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med Teal Crab till fullo. Majoriteten är hetero, varför det är onormalt att vara gay, punkt.

Och nej, jag tror inte att det är mindre onormalt nu än för vare sig fem eller fem hundra år sedan.


   
SvaraCitera

Tror iaf att fler är öppna om det nu för tiden.


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Jag håller med Teal Crab till fullo. Majoriteten är inte hetero, varför det är onormalt att vara gay, punkt.

Majoriteten är inte blond, varför det är onormalt att vara blond, punkt. Logiken är slående.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Majoriteten är inte blond, varför det är onormalt att vara blond, punkt. Logiken är slående.

Ah, dessa fördömda nekande satser. Nu lyckades jag rätta till det.


   
SvaraCitera