Aviseringar
Rensa alla

Mer slimmad kropp


Hej allihopa, är nytt på det här forumet så ska bli kul att se vad det är för något! 🙂

Jag är en tjej på 17 år, 164 cm lång väger ca 50 kg. tränar dans 2 gånger i veckan, springer kanske 3 gånger och kör styrka lite då och då men endå är jag inte nöjd med min kropp, vill få den mer slimmad, alltså smalare höfter, smalare ben osv!

Är det någon som kan hjälpa mig lite med hur man kan göra? 🙂

kram!


   
Citera
Ämnesetiketter

det låter som du tränar mycket och väger lite i underkant.
det finns inga skäl för dig att söka efter en mer slimmad kropp då du redan har en väldigt smal kropp.
fortsätt träna som du gör för att få en sund och stark kropp, men ät ordentligt så att du inte blir undernärd.

tjejerna du ser i tidningarnarna e inte på riktigt
du kommer aldrig se ut som dem.


   
SvaraCitera

framtidskon:

det låter som du tränar mycket och väger lite i underkant.det finns inga skäl för dig att söka efter en mer slimmad kropp då du har en väldigt smal kropp. fortsätt träna som du gör för att få en sund och stark kropp, men ät ordentligt så att du inte blir undernärd. tjejerna du ser i tidningarnarna e inte på riktigt du kommer aldrig se ut som dem.

Syftade mer på vilken sorts tränings som kan vara bra för att få bort kärlekshandtagen på höfterna. Vill inte gå ner i vikt eller något sånt bara få bort fettet!


   
SvaraCitera

ailujlinnea95:

Vill inte gå ner i vikt eller något sånt bara få bort fettet!

för fett är typ tyngdlöst eller vadå?[crazy]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

för fett är typ tyngdlöst eller vadå?

Nej men det går att göra om till muskler 🙂


   
SvaraCitera

Varför inte vara nöjd som du är? [smile]


   
SvaraCitera

Gissar på att dina kärlekshantag är helt normalt kvinnohull. Använd en storlek större byxor så försvinner de nog.


   
SvaraCitera

mrman:

Varför inte vara nöjd som du är? [smile]

Hur ser du ut?


   
SvaraCitera

ailujlinnea95:

Syftade mer på vilken sorts tränings som kan vara bra för att få bort kärlekshandtagen på höfterna. Vill inte gå ner i vikt eller något sånt bara få bort fettet!

kärlekshandtag är en normal del av kvinnokroppen. Jag har haft kärlekshandag även när jag varit gravt underviktig.

Ifall du omvandlar ditt fett till muskler så kommer du få för lite fett på kroppen. Det är farligt att ha för lite fett på kroppen.


   
SvaraCitera