Aviseringar
Rensa alla

mer trygg i sig själv?


Ämnesstartare

hur blir man mer säker och trygg i mig själv? några värdefulla tips önskar något enormt! för just nu känns det inte bra [sad]


   
Citera

Självinsikt, fundera över vad som är bra med dig och sedan vad som är mindre bra med dig.

Sen försöker du helt enkelt utmana dig själv till att bli bättre på det som du är mindre bra på.


   
SvaraCitera

Det som inte dödar, blir man starkare av. [crazy]


   
SvaraCitera

det blir man inte. antingen så har man det eller så har man det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda tips jag har är att helt enkelt bestämma sig för det


   
SvaraCitera

Uppväxten är väldigt viktig anser jag, vilka man hade runt omkring sig och inte.
Vissa kanske blir trygga i sig själva av en dålig uppväxt, vad vet jag. Men det är uppväxten som avgör hur man är som person idag.
Vad man kan göra är nog att fråga sig själv, vad är det jag tycker om och inte tycker om. Vad jag vill göra och inte göra, om jag har några mål som jag vill nå, och hur? försöka hitta sig själv och vad man vill göra. Pröva på nya saker och umgås med människor som man känner att de känns bekvämt med. Göra saker som man själv vill helt enkelt och våga gå sin egen väg. Ensam är stark[y]


   
SvaraCitera

ensamvarg

varg.jpg


   
SvaraCitera

Jag finner det extremt stärkande att utföra stunts bland främlingar ty detyta gör en modigare.
(OBS: SNÄLLA STUNT SOM RANDOM KRAMAR)

och sedan kan man bli mer självsäker där det räknas, bland människor man känner.


   
SvaraCitera

När jag är besviken på mej själv brukar jag tänka: äsch, men egentligen är jag så jävla skön människa. Så rabblar jag upp alla mina bra egenskaper och älskar mej själv igen [bigsmile] Try!


   
SvaraCitera