Aviseringar
Rensa alla

mer visningar på youtube.


Ämnesstartare

är de någon här som vet hur man får mer visningar på youtube? la ut en video för ca en månad sen och vill ha lite views. alltså jag är typ ny på youtube. någon som har tips & råd?

//vince


   
Citera

Testa göra bättre videos


   
SvaraCitera

Gör något nytt...pewdiepie blev känd för att "Let's play" blev väldigt populärt då när han började

filthy Frank är känd för hans orginalitet och chockande videor....
make original content


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör massa videor med clickbait


   
SvaraCitera
Haien

Plejadisk Panda:
Testa göra bättre videos


   
SvaraCitera

Marknadsför


   
SvaraCitera

Prova nya saker hela tiden, lägg ner tid på dina thumbnails och ha tålamod. De flesta stora youtubers har hållit på med youtube i 3 år innan de har blivit ”kända”


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TotesRetar:
Prova nya saker hela tiden, lägg ner tid på dina thumbnails och ha tålamod. De flesta stora youtubers har hållit på med youtube i 3 år innan de har blivit ”kända”

på vilket sätt ''håller'' man på med youtube på de sättet att bli stor?


   
SvaraCitera

vincebruh:

på vilket sätt ''håller'' man på med youtube på de sättet att bli stor?

Jag menar att det kan ta tid för en kanal att utveckla och för det kan ta tid innan folk upptäcker din kanal.
Vet inte om jag fattade din fråga :0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TotesRetar:

Jag menar att det kan ta tid för en kanal att utveckla och för det kan ta tid innan folk upptäcker din kanal.
Vet inte om jag fattade din fråga :0

undrade ba vad du menade med hålla på med youtube om du menade att få folk till att prenumerera eller annat.


   
SvaraCitera

vincebruh:

undrade ba vad du menade med hålla på med youtube om du menade att få folk till att prenumerera eller annat.

Ahh I see, alltså att man gör videos när man ”håller” på med YT. Förlåt att jag skrev lite konstigt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TotesRetar:

Ahh I see, alltså att man gör videos när man ”håller” på med YT. Förlåt att jag skrev lite konstigt xD

hur många videos ska man göra innan man får visningar typ? 


   
SvaraCitera

vincebruh:

hur många videos ska man göra innan man får visningar typ? 

Har ingen aning, men det beror nog på vad du lägger upp :0 De flesta kanaler börjar ju med att inte lägga ner så mycket tid på sina videos men efter tiden så blir de bättre på att göra videos som då lockar mer tittare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TotesRetar:

Har ingen aning, men det beror nog på vad du lägger upp :0 De flesta kanaler börjar ju med att inte lägga ner så mycket tid på sina videos men efter tiden så blir de bättre på att göra videos som då lockar mer tittare 

vad menar du med att de slutar o kommer tillbaka? :O


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad menar du med att de slutar o kommer tillbaka? :O

Huh?


   
SvaraCitera