Aviseringar
Rensa alla

mest invandrare plockar upp liftare


Ämnesstartare

har liftat en jävla massa i sommar, och jag måste säga, fy fan för invandrare. de tar alla liftare, svenskarna har ju inga kvar. vad är det för jävla stil? man märker ju på de hundratals svenskar som åker förbi att de inte vågar plocka upp liftare ens, pga hotet från invandrarna förmodar jag. nämnde det för de två somalier som jag liftade med nu senast, de bara skrattade. så jävla respektlöst.

nej, fler liftare åt svenskarna. sd 2014.


   
Citera
Ämnesstartare

är förresten i partille nu, så jag kommer väl knappt hinna ut på vägen innan någon jävla invandrare plockar upp mig vidare mot göteborg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom hit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
kom hit

skåneland?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

skåneland?

"nej"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja

kanske gör det sen, säkert skitmycket invandrare som ska dit och handla billig falafel.
har även blivit angripen online av alarmerande många snygga skånetjejer som förmodligen vill våldta mig, så det kan vara en faktor. säkert invandrare.
ska dock träffa en arab för picknickande här innan jag åker vidare, hon är inte gammal nog att ha körkort, så där kan jag väl känna mig säker.
sd 2014.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

"nej"

nähä? är det här någon ironitråd helt plötsligt?


   
SvaraCitera

Leijonsparf: on iron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

nähä? är det här någon ironitråd helt plötsligt?

kom hit, bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

kom hit, bara.

har inte liftat från kust till kust för att avstå från picknick med popflicka, så dina perversa invandrarintentioner får helt enkelt vänta tills jag är redo att lämna göteborg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har med deras våldsamma kultur att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

har även blivit angripen online av alarmerande många snygga skånetjejer som förmodligen vill våldta mig,

Är den här tråden ett trick för få skånegrabbars intresse också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
det har med deras våldsamma kultur att göra

det har väl det. kan de inte bara kriga/plocka upp liftare i sina egna länder? har hört att det är mycket krig i afrika, älskar de liftare så mycket kan de ju flytta tillbaks dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Är den här tråden ett trick för få skånegrabbars intresse också?

jag skulle aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

har inte liftat från kust till kust för att avstå från picknick med popflicka, så dina perversa invandrarintentioner får helt enkelt vänta tills jag är redo att lämna göteborg.

jag sa för fan inte att du skulle hit nu. kom hit innan september.


   
SvaraCitera