Aviseringar
Rensa alla

MEST SEX UNDER EN TIMME!??!


Ämnesstartare

Teal Crab:

Jag märker att du är rutinerad. hur går det till rent praktiskt? Har du något sorts kösystem, eller kör du alla på samma gång?

I början så tar jag flera åt gången, ibland inför jag ett slags kösystem där man drar nummerlapp och mot slutet, då jag brukar känna mig rätt så sliten så är det helt ok om man tränger sig före i kön och bara är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Man har alltid det roligare med flera.

inte i 2 minuter[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

inte i 2 minuter[zzz]

Du är ju helt jävla dum i huvudet, jag syftar på att man kan ha det ROLIGT med flera SAMTIDIGT. Ringer det några klockor? Schas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

2 st [bigsmile] obs var medvetslös

Rape.


   
SvaraCitera

tråkigt troll 🙁


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Hur många har du haft sex med som mest under en timme?

13


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

I början så tar jag flera åt gången, ibland inför jag ett slags kösystem där man drar nummerlapp och mot slutet, då jag brukar känna mig rätt så sliten så är det helt ok om man tränger sig före i kön och bara är...

Måste erkänna att jag är imponerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

dösnygg

Jag är ingen hora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dont feed the trolls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

2 st [bigsmile] obs var medvetslös

Now that's fucked up[tard]


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Hur många har du haft sex med som mest under en timme?

En [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moget.


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

I början så tar jag flera åt gången, ibland inför jag ett slags kösystem där man drar nummerlapp och mot slutet, då jag brukar känna mig rätt så sliten så är det helt ok om man tränger sig före i kön och bara är..

För mycket kockar på för lite soppa... stoppa inte in fler slevar i kastrullen än vad som behövs. Se alltid till att det är grönt ljus när du går över vägen. Rulla rulla liten kaka. Den som lever han ser om han inte är blind. Osv.


   
SvaraCitera

JLegendary:

Now that's fucked up

I agree..


   
SvaraCitera