Aviseringar
Rensa alla

Metal: Fördomar!


terrormat: lol, kör hårt

Jag lämnar över det till mina små troll. De står stand by.


   
SvaraCitera
time
 time

Razor:

Jag lämnar över det till mina små troll. De står stand by.

Sover


   
SvaraCitera

time: Sover

Det är inte så abstrakt som det verkar.


   
SvaraCitera

Haha, Istes inlägg Hjärta stämmer rätt fint! 

ONT: Lyssnar på "ondskefull satansdyrkande dödsmusik" och gjort i snart 10år. Ser mer ut som ett Meduza eller Ultima-Thule fan tror jag... 


   
SvaraCitera

Graavgardspsalm: Ultima-Thule fan

Du är alltså en byfåne enligt Iste, stämmer det?


   
SvaraCitera
time
 time

Razor:

Det är inte så abstrakt som det verkar.

Abstrakt är nog det sista detta verkar vara.


   
SvaraCitera

Razor: Har truckerkeps, snusat lös på heltid, super hembränt, bodde i polarns epa-traktor i åldern 13-15, grov bred lantis-dialekt, ogillar tätorter med mer än 1000 invånare m.m...  

Rent krasst, många ser/såg mig nog som byfåne ja! 


   
SvaraCitera

Graavgardspsalm: Razor: Har truckerkeps, snusat lös på heltid, super hembränt, bodde i polarns epa-traktor i åldern 13-15, grov bred lantis-dialekt, ogillar tätorter med mer än 1000 invånare m.m...

Rent krasst, många ser/såg mig nog som byfåne ja!

Jag har inget mer att tillägga. Blink


   
SvaraCitera

Fördomar mot trve_kvlt-aktivister:
Lyssnar endast på dåliga/råa  produktioner som kommer från grannlandet i väst, anser att sverige bara producerat mainstream dödsmetall som spelas i "så ska det låta".

Anser att Black Metal endast existerade "på riktigt" mellan 84-96, från Bathory till Filosofem, med dess topp under året 1993. 
Tar Euronymous sida i fighten mellan han och Vikernes och anser att Vikernes mördade spontant och tror inte Aarseth kan ha provocerat fram något. 

Spottar och svär inombords om de möter någon utan corpse-paint som bär Darkthrone-hoodie. 

Tycker att samhället blivit skit och att kyrkor är fula. Kristendomen har förstört den "skandinaviska andan/atmosfären" när den kom. Förr kände man av vemodet och hembygdsångest var man än befann sig, nu måste man ut i barrskogen minst 5mil från närmaste bebyggelse. 

Kalfjäll är den finaste naturupplevelsen tätt efter barrskog vintertid. Att se att inte ens träd växer är fascinerande. 

Lever efter "of blood and darkness we are born" och "everybody dies alone". 

...lite av det jag snappat upp.


   
SvaraCitera
Smilen

Metal är livet (period). Man ska inte ha fördomar mot sådana oftast hyggligt folk.


   
SvaraCitera
Smilen

När jag lyssnar på metal väl så blir det ofta åt det extremare hållet.


   
SvaraCitera