Aviseringar
Rensa alla

Metal tjejer!


Ämnesstartare

Vill så gärna hitta kvinnliga metal kompanjoner att snacka med, är en tjej själv på snart 18 år :o)
Om ni är intresserad av att prata med en introvert människa som mig så ba kör på och gör mig glad.

Övriga intressen är att rita, 3D modeling, filmredigering, spela grejjs, titta på serier och vara lite fantasy nördig.
Jag är snäll, gosa med mig.


   
Citera
Ämnesstartare

emocore? Finns människor där med den musiksmaken... Men mest så kallade "emon" men eftersom emo är en musikstil så är de väl bara depp människor som lyssnar på My Chemical Romance Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dyrkar även jag viss typ av vemod och ångestladdad musik, i form av bla. Mgla, Grift, Tríst, Pest, Katharsis, Darkthrone för att bara nämna ett par. 

Är inte tjej dock ;(

Men firar ungefär 10år med BM-lyssnande i år, så kvalificerar mig ändå för lite snack hoppas jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
emocore? Finns människor där med den musiksmaken... Men mest så kallade "emon" men eftersom emo är en musikstil så är de väl bara depp människor som lyssnar på My Chemical Romance Glad

Haha jo precis.. Tvivlar på att de folk jag letar efter dras till den sidan :d.. Men kan ju kika ändån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Graavgardspsalm:
Dyrkar även jag viss typ av vemod och ångestladdad musik, i form av bla. Mgla, Grift, Tríst, Pest, Katharsis, Darkthrone för att bara nämna ett par. 

Är inte tjej dock ;(

Men firar ungefär 10år med BM-lyssnande i år, så kvalificerar mig ändå för lite snack hoppas jag.

Jadå klart du är kvalificerad haha!
darkthrone har jag några låtar med på Spotify :o) ska kolla in de andra du nämnde


   
SvaraCitera
Smilen

Tjejer gillar nog att vara emo mer.


   
SvaraCitera