Aviseringar
Rensa alla

Metallica är Kungar.


De har gjort en hel del bra musik, men att döma av ditt inlägg verkar du inte kunna tillräckligt om musik för att kalla dem "bäst" eller "kungar".

Tombcrusher:

Dom var kungar '83.

Sant. Gillar din avatar förresten. Påminner om John Dwyer (som driver Pathos Productions, han brukade ha den som avatar på ett annat forum).


   
SvaraCitera

*homosexuella.

Ja, det stämmer.


   
SvaraCitera

iddqd:

Sant. Gillar din avatar förresten. Påminner om John Dwyer (som driver Pathos Productions, han brukade ha den som avatar på ett annat forum).

Absolut.

Haha, Dwyer? Pathos productions? Vet inte vad du snackar om, men säkert coolt. Den bilden jag har som avatar är förövrigt omslag till en riktiga jävla dunderplatta.


   
SvaraCitera

Tombcrusher:

Haha, Dwyer? Pathos productions? Vet inte vad du snackar om, men säkert coolt.

Okej, snabb förklaring: Dwyer driver som sagt ett skivbolag som heter Pathos Productions, där bland annat Goreality och Pessimist är signade. För några år sedan fick han bli räddad av snuten efter att han hade klättrat upp på någon jävla sten ovanför niagarafallen och inte kunde komma ner. Nu för tiden brukar han mest bråka med folk som stör sig på honom eftersom han ständigt gör reklam för sitt bolag och lägger upp bilder på sig själv med diverse damer på ovan nämnda forum (devourment.tk). Jävligt roligt om man gillar internetdrama.

Image
Image

Tombcrusher:

Den bilden jag har som avatar är förövrigt omslag till en riktiga jävla dunderplatta.

Har tyvärr ingen större koll på Pestilence, men det jag har hört låter grymt. Måste skaffa den där plattan.


   
SvaraCitera

iddqd:

Okej, snabb förklaring:

Haha, han verkar vara retarderad. [y]

iddqd:

Har tyvärr ingen större koll på Pestilence, men det jag har hört låter grymt. Måste skaffa den där plattan.

Det måste du absolut!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera