Aviseringar
Rensa alla

Metallica konsert inställd!!!


Ämnesstartare

Konserten den 8 mars blev inställd för att James Heatfield blev sjuk, men istället ska dom komma tillbaka i maj[tired]
Fan va surt [mad]


   
Citera
elinc

Ja, mina vänner var skitsura. Jag var nyss på donken och sympatitröståt med dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YES! SÅ GÅR DET NÄR DE SÄRSKILJER BILJTTERNA SÅ JAG INTE FICK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fyfan va nöjd jag är att jag valde att inte gå dit[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad besviken man måste bli [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

speciellt om man har köpt biljetter på blocket för 1000 spänn styck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så... går det att få tag på en biljett till den nya konserten om man inte hade någon till den som skulle varit idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt glad att jag fick biljetter till lördagen och inte söndagen, var en riktigt bra show och jag lider med de som fick gå hem besvikna idag:/ själv skulle jag nog haft nära till tårar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snubben har ju börjat brinna på scen, och så ställer han in en konsert för att han känner sig sjuk. Jävla bögmes... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Så... går det att få tag på en biljett till den nya konserten om man inte hade någon till den som skulle varit idag?

enligt vad jag hört så gäller samma biljetter, dock har det ryktats att den kan bli på stadion och där kanske det finns plats för mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Snubben har ju börjat brinna på scen, och så ställer han in en konsert för att han känner sig sjuk. Jävla bögmes...

kul o stå på en scen om man måste springa ut och skita/spy mellan varje låt eller mitt i :S ställer han in en konsert är han sjuk på riktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

biljetterna som gällde för dagens konsert kommer också att gälla när dom kommer tillbaka, jag vet inte om det kommer finnas nya biljetter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooh, fan va guld om de skulle flytta spelningen till stadion! Då kanske man skulle kunna gå.. Fast de biljetterna skulle väl hamna på blocket istället för att säljas som de ska, som vanligt.. spyr på alla svarta-börsen-svin som förstör!!

Hoppas Heatfield blir bättre snart iaf. stackarn, vinterkräksjuka är inte att leka med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coffz:

kul o stå på en scen om man måste springa ut och skita/spy mellan varje låt eller mitt i :S ställer han in en konsert är han sjuk på riktigt!

jo, hörde på radion att han blev utskriven från sjukhuset typ när konserten skulle sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

jo, hörde på radion att han blev utskriven från sjukhuset typ när konserten skulle sluta.

De har ställt in 3 spelningar någonsin, han var för sjuk för att spela, utskriven är väl inte lika med 100% frisk?" – I’m okey, säger James Hetfield med ett leende till Nöjesbladet.
Men helt återställd var han inte.
– James känner sig bättre, men han mår fortfarande inte bra, säger Tor Nielsen."


   
SvaraCitera