Aviseringar
Rensa alla

Metallicas bästa låtar enligt dig


Ämnesstartare

Kronotomi:
kommer inte på ens en som är bra

Då har du ingen vidare musiksmak.


   
SvaraCitera

Återvänder ofta till Harvester of Sorrow för den är ju tung något så djävulskt, Drink up, shoot in, let-the-beatings-begin. 
  
Annars så är For whom the bell tolls en verklig favorit också, dessutom tillhör den ju den helhet som är i mitt tycke Metalllicas bästa verk, Ride The Lightning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Återvänder ofta till Harvester of Sorrow för den är ju tung något så djävulskt, Drink up, shoot in, let-the-beatings-begin. 
  
Annars så är For whom the bell tolls en verklig favorit också, dessutom tillhör den ju den helhet som är i mitt tycke Metalllicas bästa verk, Ride The Lightning.

Håller med om att Harvester Of Sorrow är riktigt jävla tung. "Drink up, shoot in, let the beatings begin". Bästa textraden i hela låten. En riktig 10 poängare till låt. For Whom The Bell Tolls är också riktigt bra. Specielt instrumental-delen innan sången börjar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FOR WHOM THE BELL TOLLS!!! Grymt liveframträdande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fade To Black live 1985. Vocals är ta mig fan exakt lika bra som på plattan. Samma med solot.


   
SvaraCitera

Master_Of_Puppets:

Håller med om att Harvester Of Sorrow är riktigt jävla tung. "Drink up, shoot in, let the beatings begin". Bästa textraden i hela låten. En riktig 10 poängare till låt. For Whom The Bell Tolls är också riktigt bra. Specielt instrumental-delen innan sången börjar.

Burton kunde sin skit onekligen, bra text här också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Burton kunde sin skit onekligen, bra text här också.

Det kunde han sannerligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som såg Metallica live på STHLM Fields i maj?


   
SvaraCitera