Aviseringar
Rensa alla

Metaltown 2010


leafar:

Det var dom absolut... och i min mening är dom det fortfarande. Jag gillar deras nya musik också.

Grattis till dig då :C


   
SvaraCitera
leafar

Budolicious:

Grattis till dig då :C

[cheers]


   
SvaraCitera

Budolicious:

* Kreator (GER)

Äh, kör de lite gammalt också så skulle jag gärna se dem. I övrigt håller jag med dig. Skulle även vilja se mer än ett dödsband.


   
SvaraCitera

iddqd:

Äh, kör de lite gammalt också så skulle jag gärna se dem. I övrigt håller jag med dig. Skulle även vilja se mer än ett dödsband.

Ah, fast kanske.

Nu i senaste släppet kom det en hel del skräp till. Bara amon amarth som var sköj.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Nu i senaste släppet kom det en hel del skräp till. Bara amon amarth som var sköj.

Antichrist låter också skoj, får kolla upp dem.

Fast nu insåg jag att jag kommer vara utomlands när Metaltown är, så det är rätt meningslöst för mig att diskutera skiten.


   
SvaraCitera

In flames <3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Line-upen hittills är inte mycket att hurra för, men ska dit såklart. Nile blir mest värt!


   
SvaraCitera

Touchfaith:

Ses på piren!

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kollat upp de banden jag inte kände till på setlisten och måste säga att jag är besviken. Det enda jag tyckte var bra för öronen var Raunchy, som jag lyssnar på just nu. Annat än det hoppas jag att Metaltown bokar några band som Getaway Rock redan gjort..

(Deicide, Devildriver, Overkill, Mayhem, Cannibal Corpse, Raised Fist, Marionette...)

Jag börjar överväga att sälja min Metaltown biljett för att köpa en Getaway Rock numera.. Får se hur det utvecklar sig.


   
SvaraCitera

Ända som är synd är att Rammstein alltid kör på eld och skit.. Dom gör aldrig något nytt =/.
Men In Flames blir kul att se... för 10e gången =)


   
SvaraCitera

SPASMERSANDRA:

Men In Flames blir kul att se... för 10e gången =)

SPASMERSANDRA:

Dom gör aldrig något nytt

Eller ja, det nya är väl att Fridén inte kan growla längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

det nya är väl att Fridén inte kan growla längre

Vad hände med strömblad? :C


   
SvaraCitera

Woho:

Vad hände med strömblad? :C

Han slutade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Han slutade?

Jo, men jag var mer ute efter vart han tog vägen.


   
SvaraCitera

Woho:

Jo, men jag var mer ute efter vart han tog vägen.

ah. enda jag vet är att dimension zero fortfarande är aktiva. Men inte mer än så.


   
SvaraCitera