Aviseringar
Rensa alla

#METOO, Killar nu ska VI ändra oss!


Hej! Om du vill ha grаtіs sеx → http://vyx.se/y0p ← dеt finns mångа tjejer som väntаr på dіn pеnis i din stаd 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera

Hej! Om du vill hа grаtіs sех → http://vyx.se/y0p ← det fіnns många tjеjer sоm väntar på dіn pеnis і din stаd 🙂 DЕSS GRATIS


   
SvaraCitera
Itzels

major:

Män är ingen folkgrupp. Men visst visar statistiken att mördare och framförallt terrorister är män också.

Nej, det gör de inte. De lär sig precis som genom alla tider att de har rätt till kvinnors kroppar och att kvinnor är 'horor'. Tjejer lär sig att de får skylla sig själva om de blir våldtagna. Låter det rätt tycker du?

Att lyfta fram kvinnor är inte synonymt med att trycka ner män.

"Inte längre"? Feminister idag är fler än någonsin, och när feminism dessutom i grund och botten är en rörelse för kvinnors rättigheter har feminismen aldrig tidigare fokuserat mer på män än vad den gör idag.

Dessa antifeministiska myter är barnsliga.

Under min skoltid som jag har haft nu från 1an till 9an så är det faktiskt så att en kille får inte slå tillbaka om en tjej slår han. Visst händer det att killar tafsar på tjejer, men tro mig det är lika många tjejer som går i korridorerna och tar på killar också. Om en kille tar på en tjej så blir det samtal hem och prat med mentorer. Om en tjej tar på en kille så kanske bara mentorn säger till tjejen and that's it. Så näe, man lär sig inte att tjejer är "horor" och att män har "rätt till deras kroppar. 


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vill hа grаtіs sеx → http://vyx.se/y0p ← det fіnns mångа tjejеr som väntаr på dіn penіs і dіn stad 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera

vaniljmunken från norr:
Tror det finns en del där på METOO som är bara ute efter deras "15 min of fame" och som vet skillnaden på skämt och verklighet(ahh lulu carter) 
men såklart är många offer där men det som äcklar mig mest är hur media förstör folks karriär och liv på grund av anklagelser....dessa människor har inte bevisats att dem är antastare eller vad dem nu anklagas för....kevin spacey har blivit tagen bort från house of cards och klippts bort från hans senaste film bara på grund av anklagelser....han är ju inte ens dömd ännu!...media äcklar mig ...

Och du tycker vad om Martin Timell? Alla hans serier togs bort från tv4 innan han ens var dömd och nu hade han nyligen rättegång. Minns inte om han blev dömd eller ej. Detta kom ju även ut i samband med att #MeToo spreds till sverige. Tycker du at det är lycka äckligt som att Kevin Spacey blev bort klippt och sparkad?
Du bör ju även tänka på att de som gör filmerna och serierna drivs av företag som inte vill ha dålig publicitet. Speciellt inte av att ha en anställd som må fällas för våldtäkt.


   
SvaraCitera

Kebaab02:

Och du tycker vad om Martin Timell? Alla hans serier togs bort från tv4 innan han ens var dömd och nu hade han nyligen rättegång. Minns inte om han blev dömd eller ej. Detta kom ju även ut i samband med att #MeToo spreds till sverige. Tycker du at det är lycka äckligt som att Kevin Spacey blev bort klippt och sparkad?
Du bör ju även tänka på att de som gör filmerna och serierna drivs av företag som inte vill ha dålig publicitet. Speciellt inte av att ha en anställd som må fällas för våldtäkt.

Tråden är från 17 november 2017.
skaffa nåt vettigare att göra


   
SvaraCitera

vaniljmunken från norr:

Tråden är från 17 november 2017.
skaffa nåt vettigare att göra

Nä du kompis. Svara nu.


   
SvaraCitera

vaniljmunken från norr:

Tråden är från 17 november 2017.
skaffa nåt vettigare att göra

Inte som att den är mindre aktuell idag... Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Hej! Om du vill hа gratіs sеx → http://vyx.se/y0p ← det finns mångа tjejеr som väntаr på din pеnis i din stad 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera
major

Itzels: Så näe, man lär sig inte att tjejer är "horor" och att män har "rätt till deras kroppar.

Jo, det är liksom därför 98% av sexualförbrytare är män, att abortmotstånd ens existerar och att man talar eller lagstadgar om hur kvinnor får eller inte får klä sig. Vad du säger dig ha för personlig erfarenhet förändrar inte detta.


   
SvaraCitera

Hej! Om du vill hа grаtіs sех → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns mångа tjеjеr sоm väntar på dіn penіs i dіn stаd 🙂 DЕSS GRATIS


   
SvaraCitera

Shit är folk kvar här?
Måste ju bara göra en parodi på mig själv:

MEEEEN GEEE MIIIG KÄÄÄÄLLLLAAAANNN FÖÖÖÖRRRR IIII HHHHEEEEEEEEEEELLLLLVVVEEEEEEETEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Varför är det ingen som skyddar å tar hand om Linnea Claeson?? Enligt hennes instagramstory han hon idag bli sexuellt trakasserad 2 gånger på bara 30 sekunder(!). Jämför med samma tid förra året då hon blev sexuellt trakasserad 20 gånger på 3 timmar! Det har alltså gått från 0.11 sexuella trakasserier i minuten till hela 4 i minuten på bara ett år! 

U9gdb60.jpg

Utvecklingen är fan skrämmande. Och som man känner jag ju att det är mitt ansvar. Men vad kan man göra? Jag har aldrig känt mig så maktlös tidigare! Hur ska vi hjälpa stackars Linnea Claeson???


   
SvaraCitera

Kan folk snälla sluta lyfta fram Linnea Claeson som en vettig människa??? Hon gör inte er feminism en tjänst. Det enda hon är intresserad av är sig själv.


   
SvaraCitera

felpost


   
SvaraCitera