Aviseringar
Rensa alla

:)mhm ..


Ämnesstartare

ojnej vad tråkigt man kan ha , något förslag på vad man kan göra? [censur]


   
Citera
Ämnesstartare

Dricka! Alltid lika kulX'D


   
SvaraCitera
Jeay_L

Ett hett tips är ju det jag snart ska göra.. Alltså SOVA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guttaperka:

Dricka! Alltid lika kulX'D

njää :p [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Ett hett tips är ju det jag snart ska göra.. Alltså SOVA!

Uppskattas oftast[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Ett hett tips är ju det jag snart ska göra.. Alltså SOVA!

Vettigt ;b ska nog snart bege mig mot sängen , ja 🙂


   
SvaraCitera
Jeay_L

Teessii:

Vettigt ;b ska nog snart bege mig mot sängen , ja 🙂

jag ligger redan i sängen, dock fullt påklädd..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

jag ligger redan i sängen, dock fullt påklädd..

Okej , kom på att ja ska ta ett hett bad , sedan krypa ner under täcket och försöka sova : ) mysigaste som finns ju ;b hehe


   
SvaraCitera

slå in paket.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Teessii:

Okej , kom på att ja ska ta ett hett bad , sedan krypa ner under täcket och försöka sova : ) mysigaste som finns ju ;b hehe

Då är ju håret äckligt å blött.. så har man typ världens hemskaste frisyr då man vaknar... Ibland suger det att ha hår till rumpan.. de tar sån jävla tid för det att torka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojar:

slå in paket.

smart 🙂 hade nog jag behövt 😀 har aldrig annars tid . dock inte nu heller när ja kom på att badkaret finns [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Då är ju håret äckligt å blött.. så har man typ världens hemskaste frisyr då man vaknar... Ibland suger det att ha hår till rumpan.. de tar sån jävla tid för det att torka!

haha jo iofs :p men det får jag leva med 😀
inte jobbigt att ha så långt hår ?[censur]

fast själv har jag också jäkligt långt hår =)


   
SvaraCitera

Teessii:

smart 🙂 hade nog jag behövt 😀 har aldrig annars tid . dock inte nu heller när ja kom på att badkaret finns [badgrin]

det är kul, då kan man testa att slå in på lite egna och annorlunda sätt så det blir lite roligare 😀 förstår inte hur man orkar ligga i badkaret så länge som folk gör, jag mår illa efter fem minuter typ :s fast duscha kan jag göra hur länge som helst [zzz]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Teessii:

inte jobbigt att ha så långt hår

Det är ju inte så att jag vaknade upp en morgon med håret ner till rumpan så jag har ju vant mig cm för cm..

Har rätt lättskött hår som tur är, visst då det är blött så går de inte att göra nått med för de är elastiskt och lockigt! Men så länge jag använder balsam så behöver jag borsta ur det..

Sen så har jag inte håret utsläppt så ofta, oftast blir det ju att man drar ihop det i en tjorv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojar:

det är kul, då kan man testa att slå in på lite egna och annorlunda sätt så det blir lite roligare 😀 förstår inte hur man orkar ligga i badkaret så länge som folk gör, jag mår illa efter fem minuter typ :s fast duscha kan jag göra hur länge som helst

Jo alltså då är vi 2 .. ja kan inte heller ligga länge 😀 de är inte skönt att ligga länge ;b


   
SvaraCitera