Aviseringar
Rensa alla

Michael Jackson död


Ämnesstartare

Inte var jag något fan, men vila i frid... Han var ju en giant inom musiken, många sörjer honom nu.

Jackson dog i en hjärtattack (troligtvis) vid midnatt idag. Det bekräftas av läkare och hans familj. Kroppen ska obduceras idag.


   
Citera
Ämnesetiketter

läste oxå det precis, var tvungen o gå in o dubbelkolla på internet att det stämde 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Inte var jag något fan, men vila i frid...

Seriöst, lyssna på några av hans låtar, han är fan GRYM. Spela en MJ låt på vilken fest som helst och alla blir överlyckliga.

MJ har redan gjort sitt avtryck på jorden så om han blev 50 eller 100 spelar ingen roll, han är ändå "The king of pop". Jag kan iaf inte komma på nån annan artist som en kommer i närheten av att påverka musikens utveckling utom möjligen Elvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, det är sorgligt som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Japp, det är sorgligt som fan.

kunde tänka mig att du skulle ta hårt på det här. kram, livet går vidare ,feng shui, osv. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste i lokaltidningen imorse och tänkte "äh, ett PR-trick?" men när jag knappade in på CNN och läste där kan det ju inte vara fel... Grymt sorgligt, han var en jädrans musiker det kan nog alla hålla med om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns redan hur jag som 4åring satt och dansade till hans Im bad låt på MTV. Du var stor michael, du var väldigt stor... äh vad är det jag säger? du var kung och jag kommer att sakna dig!!
tack för alla låtar du har gjort, det behövs i denna deprimerande värld vi lever i.

Sov gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

du var kung och jag kommer att sakna dig!!

thx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han må inte ha varit guds barn.. men det är alltid synd när musiklegender dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

thx

=)=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde han skulle bli en robot och flyga till yttre rymden när hans tid var uppe. Är väldigt besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskade honom vid 11 års åldern. Tråkigt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Trodde han skulle bli en robot och flyga till yttre rymden när hans tid var uppe. Är väldigt besviken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Seriöst, lyssna på några av hans låtar, han är fan GRYM. Spela en MJ låt på vilken fest som helst och alla blir överlyckliga.

Oh yeah, MJ går fan hem överallt. Jag har ju lyssnat på snubben sen jag lärde mig gå....
Tråkigt som fan att han trilla av pinnen [cry]


   
SvaraCitera

Är jag den enda som känner lite sådär "/care" inför det hela? [tard]


   
SvaraCitera