Aviseringar
Rensa alla

Microsoft 6to4 Adapter, hjälp?


loita
Ämnesstartare

Hej, mitt nätverkskort på min snabba data bråkar med mig så nu är jag fast här på seg burken.
Internet gick inte igång på datan så jag gick in på Enhetshateraren och kollade och såg att 6to4 adaptern inte fungerade som den ska. Jag fick den inte att fungera genom att uppdatera den och kunde inte återställa den till en tidigare tidpunkt så jag avinstallerade den.
Men när jag sen försöker installera den igenom genom att gå in på kontrollpanelen och lägg till maskinvara så går det inte som jag vill.
Jag hittar installationen till den och under tiden jag installerar den finns den i enhetshanteraren under Nätverkskort. Men så fort jag trycker slutför så försvinner den därifrån igen....

När jag avaktiverade den i enhetshanteraren innan jag tröck slutför på installationen då fanns den fortfarande kvar där, tills jag aktivewrade den då försvan den igen.

Slut på idéer, nån som kan ge en hjälpande rad eller två?


   
Citera

Be någon som inte är helt grön att titta på det.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Jaghar ju inte tålamod att hitta en sån person </3


   
SvaraCitera

http://download.cnet.com/Microsoft-6to4-Adapter/3000-2112_4-68873.html

Kanske, vad vet jag?

Jag är bara en simpel ung man.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Jag såg dock att man kunde visa dolda filer, å då fanns den där iaf... så ngt annat fel :/ Tack iaf


   
SvaraCitera

loita:

Jag såg dock att man kunde visa dolda filer, å då fanns den där iaf... så ngt annat fel :/ Tack iaf

Leta upp drivrutinen på tillverkarens hemsida istället för att använda windows rent av rullstolsbundna funktioner.


   
SvaraCitera