Aviseringar
Rensa alla

Middag


Ämnesstartare

Vad ska jag göra för mat?
Jag är Dold text: ööhh demivegeterian Dold text: kanske det heter, äter fisk och mjölkprodukter men är lite smått allergisk mot ägg...
Mamma är allergisk mot skaldjur. Jag ska laga middag men vad ska jag göra? Jag har mammas icakort så ska handla snart[cool]

Funtar på vegetarisk moussaka, gryyyymt gott.. men.. jag vet inte? Är sugen på kikärtor[blush], tror jag.

Ge tips plzzzz[love]


   
Citera

Imoon:

Jag är

Heter det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilgrimsmusslor är gott, är sugen på det atm, laga det så kommer jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Heter det.

Jag försökte sluta med fisk tidigare men jag har en ledsjukdom och det blev myyyyyyyycket värre när jag slutade :<
osv.

Ge mattips istället[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

pilgrimsmusslor är gott,

Mamma är allergisk + att musslor är läskigt
(+ att jag finner det onödigt att smaka kött jag aldrig smakat tidigare, onödigt att öka köttätandet liksom)


   
SvaraCitera

Imoon:

Jag försökte sluta med fisk tidigare men jag har en ledsjukdom och det blev myyyyyyyycket värre när jag slutade :<
osv.

What?

Vegansk kost är ju det som rekommenderas till folk med ledproblem eftersom att typ allt man äter är basiskt? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Mamma är allergisk + att musslor är läskigt
(+ att jag finner det onödigt att smaka kött jag aldrig smakat tidigare, onödigt att öka köttätandet liksom)

hm, du går skola i spånga och är nog därav nån fattig arbetarklassare, vet inte vad såna äter


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

hm, du går skola i spånga och är nog därav nån fattig arbetarklassare, vet inte vad såna äter

[bigsmile][love]

Såhär gör de:

[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Vegansk kost är ju det som rekommenderas till folk med ledproblem eftersom att typ allt man äter är basiskt?

Hm.. mitt blev värre. Vet inte helt säkert om det var just det som gjorde det iförsig men jag kan inte se något annat skäl..

Dessutom är fisk gott[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

hm, du går skola i spånga och är nog därav nån fattig arbetarklassare, vet inte vad såna äter

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

tönt[love]


   
SvaraCitera

Imoon:

Hm.. mitt blev värre. Vet inte helt säkert om det var just det som gjorde det iförsig men jag kan inte se något annat skäl..

Kanske att du dels inte fick i dig viktiga näringsämnen eller nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

tönt

sosse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Kanske att du dels inte fick i dig viktiga näringsämnen eller nåt?

Ja kanske.. Men jag orkar inte ens testa just nu att bli hel vegetarian (never vegan, milk får lajf[love]) då mina leder mår apa just nu..

värdeuppgift:

sosse

Haha, men lilla vän[rolleyes]
Det bästa är att jag har skrivit i en av DINA trådar vad för politiska tankar jag har[bigsmile] fast.. ah.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Det bästa är att jag har skrivit i en av DINA trådar vad för politiska tankar jag har

vad är du? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

vad är du?

Är väl lite smått.. öh.. sökande? Haha men.... mohahahhaha du får hitta själv vart jag skrev[badgrin]


   
SvaraCitera