Aviseringar
Rensa alla

Middagsförslag


Ämnesstartare

Blivande_japan:

smör, lök, senap och eventuellt pepparrot blandas ihop, sen saltar och pepprar du på lövbiffen, lägger på en klick av smörblandningen, rullar ihop samt fäster med tandpetare.

Jag hittade ett trevligt recept där man hade en klick cantadou i och stoppade in i ugnen och serverade med potatisgratäng, det verkade gott och bra.
Dock står det inte hur länge lövbiffen ska vara inne, hittar ingenstans, överallt annars står det att man ska steka men det vill jag ju inte göra [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dock står det inte hur länge lövbiffen ska vara inne, hittar ingenstans, överallt annars står det att man ska steka men det vill jag ju inte göra [sad]

enligt mitt recept steker man den iaf.. varför vill du inte göra det?[surprised]
annars är det väl bara att ställa in den i ugnen och hålla ett öga på den, samt vända på den någon gång ibland?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

enligt mitt recept steker man den iaf.. varför vill du inte göra det?[surprised]

Vet inte, jag vill bara inte [blush]
Men ja, ska följa det här receptet och helt enkelt chansa lite. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men ja, ska följa det här receptet och helt enkelt chansa lite. [smile]

lät rätt gott, det måste provas någon gång[y]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Så djävla bajsgott och enkelt att man dör.

Gjorde det idag, älskar [love]
Dold text: nananana, du borde få bli vip [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Gjorde det idag, älskar [love]
Dold text: nananana, du borde få bli vip [no-no]

[y]
är redan vip

FÖÄR MIG SJÄEVLV


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dock står det inte hur länge lövbiffen ska vara inne,

Det syns ju när den är klar. Den lär nog bli klar rätt snabbt. Kör du på 225 grader så lär ju lövbiffen bli klar på typ 15 minuter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det syns ju när den är klar. Den lär nog bli klar rätt snabbt. Kör du på 225 grader så lär ju lövbiffen bli klar på typ 15 minuter.

Jag chansade lite, det blev hur smarrigt som helst [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera