Aviseringar
Rensa alla

Midsommarnatt


Ämnesstartare

Midsommarnattens ljumna vindar smeker sig in över det öppna landskapet. Det drar tag i Williams blonda hår och böljar det mjukt, mot det välformade ansiktet. William drar bort en ljus slinga från de blå ögonen och kastar en ömsesidig blick mot andra sidan av bordet. Joachim blickar svagt, men längstansfullt tillbaka. Det är något mystiskt med denna midsommarnatt. Bordet framför dem är dukat med somrig, fräsch mat, som lukar sig långt bort, åt alla vägar. De resterande personerna runt bordet pratar och skrattar livligt, all champange och vin har stigit de åt huvudet. Alla är delaktiga i disskutionen, men inte William och Joachim, de sitter bara och ger varandra små, men hemlighetsfulla blickar. 16 år har William tillbringat, medan Joachim är 20 år. De orkar inte riktigt prata med dessa föräldrar och släkt.

”Ska vi ta en promenad”, ljuder orden från Joachim när han frågar William. Det vill han. De reser sig båda upp och rycker åt sig en flaska med champange på vägen. ”Vi kan väl ta vägen bredvid havet säger William, som känner till området och brukar gå där, fast mest av allt allt skulle han bara vilja kasta sig över Joachim och slita av honom kläderna. Det är konstigt tycker han, han som aldrig varit intresserad av killar förut, men nu kom Joachim in i hans liv och allting har liksom förändrats. Han älskar när Joachim ler, det gör han nu brett mot William.

Vågorna kluckar lätt när de följer stranden, med uppkavlade jeans och linnebyxor, en vit skjorta med lika uppkavlade ärmar, inga skor på de nu blöta fötterna och en öppnad flaska med porlande champange i ena handen, som de delar och dricker direkt ur. Livet är härligt, Joachim gillar William, kanske lite ung,men han ser ju äldre ut och är mogen i sinnet, avgör Joachim. ”Jag älskar havet, på kvällen” säger han livfullt. ”Kom vi går in bland klitterna, eller sanddynor, eller vad det heter”, fortsätter han upphetsat. Det blir vad de gör, tränger sig in bland det stickiga gräset, och kommer tillslut ut i en stor utgröpning i sande. Platsenär underbar och månen med sitt följe av stjärnor lyser starkt. Trots kvällen är värmen behaglig, nästan för mycket. ”Visst är det varmt”, William suckar. ”Ja! Verkligen! Ska vi bada?”, detta svar var det William hoppades på att få. Skjortorna åker snbbt av och lika så byxorna. Tillslut står de bara och stoltserar med brunbrända kroppar i sina vita, y-frontformade, tajta boxershort. Det vita mot det bruna ger en varm lite het känsla. ”Va fan”, säger Joachim och fortsätter, ”alltså, jag vill inte bli blöt”. Med detta ord drar han av sig sina shorts och kvar avslöjas det bland det vackraste William har sätt. En mjuk, ganska stor sak hänger mitt framför William, den fodras av en tunn matta med silkeslent, kastanjebrunt hår. William blir förälskad, hans kropp är perfekt skapt. Det är nästan så att han börjar gråta, så lycklig han är. Nu är det Williams egen tur, Han böjer sig ner och drar sakta av sig något som innehåller en minst lika stor, len sak. Han hår är lätt lockigt och halvblont. Joachim sträcker fram sin hand och William tar den i sin. De går ner mot vattnet.

De båda står i vattenbrynet och känner det ljumma havet leka med ders hälar. Willam känner plötsligt en sugande känsla, och ser hur sin egen stake reser sig med livlig kraft. Han kollar oroligt på Joachim, men han säger att det är lugnt och greppar tag i Williams nacke, öppnar sin mun och kysser William. Långsmt och svallande erotiskt. Joachims lediga vänster hand letar sig nu nedåt. Den snuddar vid hans egna hårda lem, men grepper tag i Williams. Plötsligt slutar Joachim kyssa William, han ser förskräckt ut, men Joachim blinkar lugnt med båda ögonen och sätter sig ner på knä.

En ljusröd tunga sträcks ut någonstans i världen. Den nuddar en vacker manslem, fylld med blod och en nederdel fylld med en krämig befruktande vätska. Joachim slickar lätt och lekar med Williams nu svullna lem. Han masserar kulorna lätt och suger in den till roten på första försöket. Williams skall ekar över havet. Han älskar detta, han älskar Joachim. William drar upp sin hand mot huvudet och drar sig i sina blonda tesar. Han njuter för livet, för Joachim. Joachim själv masserar Williams lem med sin mun, han tryckker på lite snabbare och får sin älskades belöning när han hör William kvida av åtrå. Han känner hur kuken pulserar en sista gån och ut kommer den klaraste, men ändå krämigaste sperman man kan tänka sig. Joachim sväljer de tre spruten snabbt och mjöljar ut det sista, han känner sig fylld, kanske något fattas.

”Vad kan jag göra för dig, som kan vara så lika minnesvärt?”, Williaam bedjar efter den mirakulösa avsugningen. Joachim svarar inte utan lägger Williams sakta ned i det sköna vattnet. Han placerar sig framför Williams kuk, men fortsätter längre nedåt. Han för sin tunga till den obehårade hålet och börjar slicka. Hårda, men omtänksamma tag. Vattnet ger sin hjälp på traven och snart skälvar William av orgasm.”Får jag komma in in dig William Carlsson”, William nickar sakta på huvudet, som inte riktigt hämtat sig från sin förra orgasm. Joachim böjer Williams ben mot den stjärnklara himlen och spänner sin mage för att placera sitt hårda stånd mot det nu slickade hålet. William tänker att han har sin livskärlek framför sig, och att det skulle vara konstigt om han inte kunde njuta nu, men han ska njuta fullt långt ut.

”Ja!”, Joachim är så lyckligt, hn har precis trängst sig igenom Williams trånga barriär och känner värmen omsluta den stenhårda kuken. Han glider lite på stället ett tag, men fortsätter sedan mer och hårdare. Både William och Joahim ser ljus framför sig, världen snurrar på sig, medans Joachim pumpar på. Champangen blandat med lycka har gett sitt rus. Den som skulle ha gått förbi skulle nu ha sett den vackraste scen man kan föreställa sig. Joachims leende stånt som åker in och ut ur något som likanar ett paradis och inte lämnar åter något förutom en avgt behårad kastanjebrun kropp. Williams kuk ligger framför Joachim på hans mage. Han tar de och börjar runka den samtidigt som han åker in och ut i samma takt. Ruset är nu på sin höjd, båda skriker och kommer hårt. Vit krämig spema åker åt alla håll, William och Joachim fångar upp de det kan komma åt i munnen. Joachim hann precis dra sig ur William innan hans orgasm synkad med William kom. De kysser varandra och ruller två varv på marken i lycka.

Kläderna sitter nu på, de båda ler, men säger ännu ingenting. Joachim går fram till William och drar bort en blond hårslinga från de blå ögonen. Han kysser William. ”Vet du att jag älskar dig”, orden kommer som från ingenstans, kanske hjärtat.
Det är något mystiskt med denna midsommarnatt.


   
Citera
Ämnesstartare

Ingen kuk i närbild denna gång? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr var språket så dåligt i första stycket att jag slutade läsa där..

använd inte ord som du inte kan bemästra..

T.e.x "Ömsesidig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hulten:

Tyvärr var språket så dåligt i första stycket att jag slutade läsa där..

använd inte ord som du inte kan bemästra..

T.e.x "Ömsesidig"

det kanske är du som inte kan förstå ett sammanhang och vilka bilder man vill ge. Om du inte förstår vad jag menar med en ömsesidig blick, så behöver du nog hjälp. Strunta egentligen i orden, känn bara känslan av texten.

Citera inte sådant du inte kan bemästra...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

toilet:

Ingen kuk i närbild denna gång? 😮

jo, men inte nedskrivet[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som vill kommentera (och jag är paranoid)


   
SvaraCitera

Tycker den va mysig men du kan kanske minska lite på försöken att skapa en känsla om du förstår vad jag menar,,,men annars så va den nice 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bright_Rainbow:

Tycker den va mysig men du kan kanske minska lite på försöken att skapa en känsla om du förstår vad jag menar,,,men annars så va den nice 😛

varför det? det är väl härligt med känslor. Alla måste börja känna mer för varandra[wink]


   
SvaraCitera

charlilover:

varför det? det är väl härligt med känslor. Alla måste börja känna mer för varandra[wink]

hihi ja det håller jag verkligen med om [wink]


   
SvaraCitera

lite söt var den allt! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

forsehag:

lite söt var den allt!

ja, haha. Det håller jag med om. Lite mysig och gullig sisådär[smile]


   
SvaraCitera

charlilover:

ja, haha. Det håller jag med om. Lite mysig och gullig sisådär

inte sån där hårdhänt grej, den här var mer romantisk, mysigt![bigsmile]


   
SvaraCitera

Hulten:

Tyvärr var språket så dåligt i första stycket att jag slutade läsa där..

använd inte ord som du inte kan bemästra..

T.e.x "Ömsesidig"

Tips: när du ska rätta språkfel, använd dig av korrekt språk själv. Och använd inte förkortningar som du inte kan bemästra.

T.ex. "T.e.x."

Bra novell i alla fall. Jag gillade den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caspian:

Tips: när du ska rätta språkfel, använd dig av korrekt språk själv. Och använd inte förkortningar som du inte kan bemästra.

T.ex. "T.e.x."

Bra novell i alla fall. Jag gillade den!

Tack! [smile]
Du är söt [love]


   
SvaraCitera

charlilover:

Tack! [smile]
Du är söt [love]

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla männsikor är jättesöta har jag kommit på!![love]


   
SvaraCitera