Aviseringar
Rensa alla

mildaste portionsnuz


Ämnesstartare

om man ska börja snusa portion o man vill bara ha en mild snus som inte svider vilken ska man välja då? ni som har snusat i många år kan väl berätta ! kaliber? göteborgs rapé??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sluta vara så självisk och rök istället.


   
SvaraCitera

Såg ut som någon titel av Italienskt eller Östeuropeiskt slag när man blickade över i hast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska du snusa?


   
SvaraCitera

Finns verkligen ingen anledning till att börja. Visst du kanske blir lite coolare i typ 2 år, men sen är du töntig igen och förlorar dessutom pengar på att vara det


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Sluta vara så självisk och rök istället.

Mina lungor hälsar att de föredrar om hen snusar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
varför ska du snusa?

för att jag vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dem har inte'bevisat att snus är farligt


   
SvaraCitera

det är så svårt att veta om folk trollar, är väldigt unga eller har någon form av problem nuförtin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

för att jag vill

snälla sluta, det är inte coolt att röka, det är inte coolt att snusa. Sluta försöka bli samir. HAN ÄR BARA EN JOBBIG MÄNNISKA SOM KNAPPT KAN TA HAND OM SIG SJÄLV. Efterstäva inte ren dumhet.


   
SvaraCitera
Draug

Snus ska svida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
Snus ska svida.

okej men det finns väl fortfarande mild för de??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

snälla sluta, det är inte coolt att röka, det är inte coolt att snusa. Sluta försöka bli samir. HAN ÄR BARA EN JOBBIG MÄNNISKA SOM KNAPPT KAN TA HAND OM SIG SJÄLV. Efterstäva inte ren dumhet.

du  passa dig jag vill imte vara samir vill vara mig själv tycker snus är lite gott o colt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

du  passa dig jag vill imte vara samir vill vara mig själv tycker snus är lite gott o colt

jo. du strävar efter att vara samir. Allt du snackar om att du ska göra är som han är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

jo. du strävar efter att vara samir. Allt du snackar om att du ska göra är som han är. 

nej jag vill bara passa på snus


   
SvaraCitera