Aviseringar
Rensa alla

Miley Cyrus påväg att onanera?


Ämnesstartare


asså, 2.16

Är det verkligen ok att visa sådant här? Visst, det är naturligt att onanera men det är inte till för barn så fattar inte varför sådant här är barntillåtet

lr är jag för konservativ nu? blir förvirrad av samhället 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Snälla, säg nu inte att jag antagligen är pervers som associerar hennes hand under trosan med onani, och att hon kanske bara skulle klia sig eller värma handen (samtidigt som hon filmarTardig).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jodå, det är mycket opassande. Hon tager sig själv sensuellt på sig i diverse ställningar. Och är förövrigt mycket lättklädd..

Det är lá någon trend där i USA för mycket utav vad som tillverkas där i musikvideobranschen är just sådana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp inte så lämpligt kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barn onanerar också, ska man inte få äta på tv heller?


   
SvaraCitera

ser inte hur det där är värre än att hon typ tar på sina bröst. tycker inte det är värsta grejen, värre när barn ser människor dö. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad


   
SvaraCitera

var al bundy påväg att onanera 


   
SvaraCitera

bara moralism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex och kvinnokroppar säljer och de flesta kvinnliga artister spelar på detta 


   
SvaraCitera
penja

mjukporr nice 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur lång tid in i klippet börjar pullandet? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
ser inte hur det där är värre än att hon typ tar på sina bröst. tycker inte det är värsta grejen, värre när barn ser människor dö. 

This.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte personligen, men tänker att stackars far som får se sitt barn halvonanera. Tycker dock så varje gång jag ser en snuskig musikvideo. Liksom tänk om min mamma såg mig sådääär åh gu Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men åh "hon" (hennes varumärke) försöker ju bara provocera så mycket det går, det är så kul att folk går på det. Totalt harmlöst, som alltid. Tycker hon gör helt ok låtar ibland, ser inte videorna.


   
SvaraCitera