Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:43 Kom igen, bli den så avreggar jag sen men vill inte göra det förrän den kommit ;)Är lite anal av mig
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:46 hur lång tid var det sen ditt förra konto? (du hette ju samma sak då...)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:48 Lament:Äsch då kvasi:hur lång tid var det sen ditt förra konto? (du hette ju samma sak då...)Typ 7 månader sen eller nåt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:48 Ending Jon:Typ 7 månader sen eller nåthm. fan, lång tid att längta tills nästa gång igen då.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:49 kvasi:m. fan, lång tid att längta tills nästa gång igen då. Äh, nu driver du
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:50 Ending Jon:Äh, nu driver dulite. jag måste hitta något bättre än um. Ending Jon:Svin som vill bli av med mighaha, man är ju nyfiken på hur många besök det är kvar.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:53 kvasi:lite. jag måste hitta något bättre än um. Lol ja det kan ju vara en idé, förresten vad hette du innan, eller har du jämt hetat så, i så fall känner jag inte igen dig kvasi:haha, man är ju nyfiken på hur många besök det är kvar. 14 kvar nu
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:56 Ending Jon:förresten vad hette du innan, eller har du jämt hetat så, i så fall känner jag inte igen digeh, du känner inte igen mig oavsett. jag hette iosib nyss.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 21:59 kvasi:eh, du känner inte igen mig oavsett. jag hette iosib nyss. Jaha, men då känner jag ju igen dig. Lol skåning, du ser, jag kan
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 22:00 Ending Jon:Lol skåning, du ser, jag kanhm, duktigt. tror nog georgia skulle gilla det.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 22:05 kvasi:hm, duktigt. tror nog georgia skulle gilla det.Hehe aaa tror jag med
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 22:44 eeeeeeey lek inte att du ska avregga sen, regga igen polarn
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 22:51 MEN NEj, jag ångrade mig, jag får fan dödsångest av det här. Vi tar vid ehm, 2000 istället okej? Okej bra he. Slashy:eeeeeeey lek inte att du ska avregga sen, regga igen polarn
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 23:08 Angelize:jag blev :DNej det blev du inte ;PCobrastyle:damn u angelize!!!!!!Äh, hjärtlöst ;/
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Sep 2009, 23:44 Äh ynkligt av mig att inte avregga men jag tar en paus i alla fall som plåster på såren ;)