Aviseringar
Rensa alla

Min älskade hund är borta


Ämnesstartare

Viveleroi:

Beror väl på storleken på hunden, för lo ger sig sällan eller aldrig på stora hundar.

Lo jagar sällan hundar. Tvärt om jagar ofta hunden lo´n och hunder blir skadad då den försvarar sig. De lägger sig på rygg och mer eller mindre snittar upp hunden då den ställer sig över den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Lo jagar sällan hundar. Tvärt om jagar ofta hunden lo´n och hunder blir skadad då den försvarar sig.

Lodjur brukar kunna plocka mindre hundar och katter. Bor mycket lo runtomkring här där jag bor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viveleroi:

Lodjur brukar kunna plocka mindre hundar och katter. Bor mycket lo runtomkring här där jag bor.

Mycket möjligt, har inte så stor vana av småhundar, talar mer i erfarenhet av jakthund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Detta verkar vara det sista inlägget Köttbullepytt skrev, 2 minuter innan hon avregistrerade sig. =(

Borde jag ha dåligt samvete?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Borde jag ha dåligt samvete?

Nej, det tycker jag inte.
Såg bara i en annan tråd att hon var raderad, och att det hänt alldelles nyligen, så jag försökte hitta vad det senaste hon skrev var. Verkar som att hunden var viktig för henne. 🙁


   
SvaraCitera

Hundar hittar oftast tillbaka , Våra hundar har fårr upp grinden någon gång och rymt . Efter ett tag så kan man se dom stå utanför grinden och skälla för dom vill komma in . Så Hundar hittar tillbaka rätt så bra . Bara att hålla tummarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera