Aviseringar
Rensa alla

min bästa kompis samma som pojkvännens bästa kompis


Ämnesstartare

Jag hade en kille förut, i typ ett halvår. I slutet av relationen började han hänga med en tjej rätt mycket. Sara kallar vi henne. Jag lärde känna Sara och vi blev bra kompisar. Sen av någon underlig anledning så dog sakta men säkert min och min pojkväns förhållande ut, så vi är inte tillsammans längre. Jag ville ha honom fortfarande och sa det till Sara. Hon och han va fortfarande jättebra kompisar, nu sa dom till och med att dom älskade varandra till varann, och så hade dom så fruktansvärt kul tillsammans också berättade Sara för mig.

Sara och jag har blivit jättebra kompisar för vi har samma humor.

Iallafall nu har jag kommit över mitt ex. och det sa jag för några veckor sen till Sara. Och på något underligt sätt så umgås de inte lika mycket längre. Men jag tänkte att det säkert bara va en slump.

Det har börjat en ny kille i Saras klass, som jag tycker är ursnygg. Samma dag som jag sa det till henne skulle hon tydligen gymma med denna snygging.
Jag slutade tjata om hur snygg han var, och hon slutade prata om honom och umgicks inte med honom.
Nu har han, snyggingen, och jag lärt känna varann, genom att jag tog första steget. Sen den dagen jag gjorde det, och hon märkte det, så går de, sara och snyggingen, på krogen tillsammans och gymmar tillsammans.
Vad hände med mitt ex och henne, dom älskade ju varandra som kompisar. Varför blir hon så bra kompis med de ja tycker är snygga och de jag vill ha? Är det en slump? varför slutar hon vara med dom så mycket när min relation med dem tar slut?
Ska jag ta upp det med henne? varför beter hon sig som hon gör?
Hon gör ingenting med killarna, alltså kärleksrelation, för dom vill inte ha henne, men hon blir jättebra kompis med dom, och berättar för mig hur kul dom har. Hur ska jag tolka detta???


   
Citera

Ja, säg det till henne.


   
SvaraCitera

Tycker hon verkar lite... vet inte.
Hur som helst så borde du nog ta upp det med henne, ja.


   
SvaraCitera

hon kanske är kär i dig


   
SvaraCitera

börja häng efter mej va, skulle vara asschysst att ha två tjejer efter sej[blush]


   
SvaraCitera

Fan va jobbigt. Jag skulle nog fortsätta vara kompis med henne om jag trivdes med henne, men kanske sluta dela personliga tankar med henne som handlar om ditt kärleksliv.

Antingen är hon ute efter att sabotera eller så gör hon det omedvetet.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera