Aviseringar
Rensa alla

min bästa vän är Sverigedemokrat


gargamelott:

Men förhoppningsvis har man redan upplyst personen om att man tycker att den har fel åsikt, men att personen kanske ändå håller fast vid sin åsikt.

Vi som har rätt får aldrig ge upp!


   
SvaraCitera

Du har ingen jävla skyldighet att umgås med folk du inte vill umgås med, oavsett om anledningen är att du ogillar deras politiska åsikter eller deras skor. Så ja, du får sluta umgås med honom.


   
SvaraCitera

Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar min vän och struntar i hans åsikt:( fast han har fel." framtidstron är död" har rätt.


   
SvaraCitera

Vem bryr sig om vad ens vänner röstar på? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Nej, men att han är SD:are, det är fel.

Nej.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Nej, men att han är SD:are, det är fel.

Varför skulle det vara fel?


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Nej, men att han är SD:are, det är fel.

[love]

mediakatt:

Du har ingen jävla skyldighet att umgås med folk du inte vill umgås med, oavsett om anledningen är att du ogillar deras politiska åsikter eller deras skor. Så ja, du får sluta umgås med honom.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min vän är röd-grön ska jag sluta umgås med honom?


   
SvaraCitera

Hemlight:

Min vän är röd-grön ska jag sluta umgås med honom?

Nej, döda honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Nej, döda honom.

Lol.


   
SvaraCitera

Hemlight:

Lol.

Ja, det räcker inte med att ta avstånd från dissidenter genom att sluta umgås med dem, man ska döda dem också. Det är rätt.


   
SvaraCitera

fastthink:

blir så arg. vill inte umgås med han mer . serriöst. får jag det? eller ska jag strunta i att han har helt fel åsikt.

Om han äter något annat än saltat fläsk, rovor och sill så kan du mobba honom för hans osvenskhet. Och har han på sig kläder av bomull kan du också mobba honom för sin osvenskhet med. [no-no]


   
SvaraCitera

är han sd:are pga rasism? eller för att han är dum nog å tro att dom har lösningen på låg konjunkturen? eller va det kallas...


   
SvaraCitera

Zeebo:

Varför skulle det vara fel?

SD har fel, så det är fel att tycka att SD har rätt.

Hemlight:

Nej.

Jo.


   
SvaraCitera