Aviseringar
Rensa alla

Min ”bästavän” snor killen jag är på g me!!!!


Ämnesstartare

Har hamnat i en liten situation nu, allt börja med att ja var g me en kille, men vi tappa lite kontakten nydligen.
Vi skrev inte så mke längre då, mina vänner visste ju att ja va på g me han, men fick veta häromdan att då min kompis skrev massa shit t han om mej. Min kompis då ser inte jättebra ur o får inte alls några killar i gemförelse me mej haha, jag o killen har dock börjat snacka mer igen, men de känns som att han typ väljer henne ist för mej? Ja o killen har känt varandra as länge medans han o min kompis har känt varandra i typ en dag???? Blir lakk för hon försöker få han men båda hon o ja fattar att hon aldrig kommer få han. Hon fortsätter skriva bull om mej me han o ljuga för mej om va dom säger (då ja får se av han) hane as snäll killen men känns som min ”kompis” manipulerar sönder han. Blir jätte arg på henne men vågar typ inte säga till för är rädd att hon ska skriva ännu mer till killen som ja va på g me (crush) behöver hjälp liksom nu, fattar att de verkar rörigt men snälla svara iaf


   
Citera

sluta bli vän med henne och häng med killen 


   
SvaraCitera
vickan

Vidrigt gjort av henne om ni är vänner, aldrig okej att ta någon annans kille som nån av sina vänner hållet på med, dumpa henne, säg hur du känner för dedär betendet är inte okej. 


   
SvaraCitera