Aviseringar
Rensa alla

Min bästis(tjej)+jag(tjej)=kärlek? + hennes pojkvän som kanske ryker:s


Ämnesstartare

Min bästa kompis(A) har sagt att hon är kär i mig(tjej,E) men hon har även en pojkvän(N) som hon älskar. Hon har sagt nu i veckan att hon älskar mig mer än N. Jag har drömt om att jag har först berättat att jag har funderat på hur jag känner och vill prova att kyssa A, för henne(har funderat på de i verklighet) och då sa hon att det va okej, så vi kysstes, och sen utvecklades det till sex.
Jag vet inte hur jag ska göra, det kanske förstör det vi har och jag är inte säker på att jag är villig till att ha ett förhållande med henne och göra så att hon gör slut med N + jag vet inte om jag vill förlora oskulden till henne, men samtidigt så känner jag att det skulle va "ok" att va KK eller liknande. Jag e antingen hetero eller bi och 16 år. Men jag känner liksom ett "sug" efter henne. Och jag ska sova över hos henne efter nyår så jag börjar känna lite panik. Några tips...?


   
Citera

Ella_94:

så vi kysstes, och sen utvecklades det till sex.

Ella_94:

jag vet inte om jag vill förlora oskulden till henne

Det har du väl fan redan gjort?


   
SvaraCitera

va nej, det är förbjudet, vänd dig till gud 2(jesus) så kommer du(tjej,E) glömma alla syndiga tankar och kompis(A). eldgubben(djävulen) är i din hjärna o kroopp o vill ta över dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Det har du väl fan redan gjort?

Nej jag drömde det, kanske borde markerat eller nåt[shake]


   
SvaraCitera

honolulu:

va nej, det är förbjudet, vänd dig till gud 2(jesus) så kommer du(tjej,E) glömma alla syndiga tankar och kompis(A). eldgubben(djävulen) är i din hjärna o kroopp o vill ta över dig

[love]


   
SvaraCitera

Ella_94:

Nej jag drömde det, kanske borde markerat eller nåt[shake]

Jaha.
Jag tycker att du ska följa ditt hjärta. Gör ingenting för någon annans skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

va nej, det är förbjudet, vänd dig till gud 2(jesus) så kommer du(tjej,E) glömma alla syndiga tankar och kompis(A). eldgubben(djävulen) är i din hjärna o kroopp o vill ta över dig

Snälla jag e seriöst stressad om de här och förresten så ber jag Fader vår ibland så Han bör skydda mig ifrån det onda[crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

stereo total:

Jaha.
Jag tycker att du ska följa ditt hjärta. Gör ingenting för någon annans skull.

Nej då, de e för min skull, det hjälper lite att hon e kär i mig men om jag sen känner att jag inte vill ha något mer än vänskap så e ja rädd att jag gett henne falska förhoppningar[sad]


   
SvaraCitera

Ella_94:

Nej då, de e för min skull, det hjälper lite att hon e kär i mig men om jag sen känner att jag inte vill ha något mer än vänskap så e ja rädd att jag gett henne falska förhoppningar[sad]

Men säg som det är till henne. Förklara att du vill ha intimitet men inget mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men säg som det är till henne. Förklara att du vill ha intimitet men inget mer.

Men jag vill inte bara "tja ja vill utnyttja att du e kär i mig och ha dig som kk" det känns ju taskigt[sad]


   
SvaraCitera

Ella_94:

Snälla jag e seriöst stressad om de här och förresten så ber jag Fader vår ibland så Han bör skydda mig ifrån det onda[crazy]

[bigsmile]
[smile]

han kastar dina böner i himlasopan, han vill inte ha syndares böner!


   
SvaraCitera

honolulu:

va nej, det är förbjudet, vänd dig till gud 2(jesus) så kommer du(tjej,E) glömma alla syndiga tankar och kompis(A). eldgubben(djävulen) är i din hjärna o kroopp o vill ta över dig

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ella_94:

Men jag vill inte bara "tja ja vill utnyttja att du e kär i mig och ha dig som kk" det känns ju taskigt[sad]

Jo, kanske det. Men berätta för henne i alla fall hur du känner.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

[bigsmile]

ahah bara så du vet så är det DU som har citerat mig hela tiden!! [mad] (jag besvarar bara [blush])


   
SvaraCitera

Ella_94:

Snälla jag e seriöst stressad om de här och förresten så ber jag Fader vår ibland så Han bör skydda mig ifrån det onda[crazy]

Haha, förlåt, men aw.

OnT:
Tala ut med din kompis ordentligt. Är hon villig att dumpa sin kille för något som kanske blir? Är du bi eller bara bicurious?
Fråga om hon vill utforska "er kärlek", men även kan ta det om du inte vill ha mer.


   
SvaraCitera

honolulu:

ahah bara så du vet så är det DU som har citerat mig hela tiden!!

dont u lie to me nigga


   
SvaraCitera