Aviseringar
Rensa alla

Min bror är ihop med en mobbare


Ämnesstartare

Min brorsa är ihop med världens elakaste tjej.
Hon har gått på min skola och retade & mobbade alla hon såg.
När jag fick reda på att hon var tillsammans med min bror blev jag riktigt förbannad.. sen gjorde dom slut, och då hatade alla hennes kompisar som går på min skola mig och börja tracka mig.
Nu är dom dock tillsammans igen, hon har blivit varnad av mina föreldrar att hon inte får vara med min bror, men dom är ihop ändå!
Vad ska jag göra? Jag verkligen hatar henne och hon är den sista på jorden som förtjänar min bror. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker du borde varit glad för din bror skull, att hon är en mobbare betyder ju bara att hon är cool[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förklara för din bror att hon är elak mot dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tycker du borde varit glad för din bror skull, att hon är en mobbare betyder ju bara att hon är cool[confused]

Nej, hon är inte cool. Hon är en psykopatisk fjortis som borde få ett skott i nacken. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte du skall missunna din bror lite snusk i tillvaron.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Förklara för din bror att hon är elak mot dig.

Har gjort det, hon är till och med varit elak mot honom.
Men dom är ändå ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär dig en mörk hemlighet om henne från din bror elr något och hota skiten ur henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med honom det är allt du kan och bör. dessutom är ju han lika dålig som henne det borde du och dina föräldrar inse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med dina föräldrar eller lärare, inte om att de är tillsammans utan om att hon är taskig mot dig. Hans liv kan du ej fixa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Nej, hon är inte cool. Hon är en psykopatisk fjortis som borde få ett skott i nacken. [tired]

Okej, på dom skolar jag har gått på så har iaf dom coola och snygga personerna mobbat dom tjocka, fula töntarna, vilket bara är bra för människans på längre sikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Lär dig en mörk hemlighet om henne från din bror elr något och hota skiten ur henne

Tänker inte vara som henne, hon hotar alla tjejer som pratar med min bror att hon ska komma hem till dem och ge dem stryck [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Okej, på dom skolar jag har gått på så har iaf dom coola och snygga personerna mobbat dom tjocka, fula töntarna, vilket bara är bra för människans på längre sikt.

Hon mobbar alla.. till och med sina egna vänner [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HHAHA skrattade åt rubriken hahha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Hon mobbar alla.. till och med sina egna vänner [tired]

då borde du verkligen vara glad för din bror skull, måste ju betyda att hon har typ perfekt utseende, stora dunkar, blont hår, lång slank kropp och tajt fitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

HHAHA skrattade åt rubriken hahha

Skrattade åt din bild, du ser lika dum ut som henne [bigsmile]


   
SvaraCitera