Aviseringar
Rensa alla

Min brors kompis..


Pelle Pelikan:

Som andra har sagt: Han ville bara knulla.

Yep, och inget fel på det. TS, är du sugen på att skaffa dig en KK är det nog bara att ringa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era svar. Jag va inte ute efter ett förhållande eftersom jag nyligen blivit singel men på något plan ville jag ändå att denna killen skulle vilja ha mer än sex, bara för att inte känna sig så lurad hehe. Det jag stör mig mest på e att min bror känner honom, dvs man kommer ju inte ifrån honom då direkt..

KK kan jag absolut tänka mig dock för han va grymt bra i sängen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han ville bara bazza dig.


   
SvaraCitera

Det är så jävla lätt att få omkull er tjejer så det liknar sig fan inte.
helt underbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Killar, snälla tolka detta till mig?!

Ja, han var bara ute efter sex. Men jag förstår inte varför du bryr dig. Ni hade sex efter en timma och att du ens använder: "min brorsas kompis" som anledning till att han är ett svin är ju bara idiotiskt. Du borde ju också tänka till lite..det är inte bara kompisen som sårar honom, det är även du.

NUJÄVLARR:

Det är så jävla lätt att få omkull er tjejer så det liknar sig fan inte.
helt underbart.

Mm..och tjejer klagar på att killar bara är ute efter sex. Tjejer är lika vidriga som killar, men de vågar bara inte medge det. Patetiskt!


   
SvaraCitera
Jeay_L

blondieyou:

Vi hade sex ett antal ggr eftersom jag sov över där

Måste man det? Vad har jag nu missat? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Det är så jävla lätt att få omkull er tjejer så det liknar sig fan inte.
helt underbart.

Precis som det är hur enkelt som helst att få omkull er killar. Man behöver inte göra någonting alls, ni måste ialf anstränga er lite..

ROWBIN:

Du borde ju också tänka till lite..det är inte bara kompisen som sårar honom, det är även du.

Vadå sårar? Vi har all rätt i världen att träffas och även ha sex, har inte min bror med att göra med egentligen. Men saken var den att han utnyttjade situationen att jag nyligen kommit ur ett förhållande och sökte spänning, jag var jävligt lätt :/ det som stör mig! Jag är inte sån egentligen och kommer aldrig att ha sex med en kille första gången man ses igen..

Jeay_L:

Måste man det? Vad har jag nu missat?

Man måste ju inte men man blir ju upphetsad av att ligga nära varandra i så många timmar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Vadå sårar? Vi har all rätt i världen att träffas och även ha sex, har inte min bror med att göra med egentligen.

Okej, jag har iaf fått uppfattningen av att de flesta tycker det är fel att hålla på med varandras syskon. Men det kanske bara är i min vänskapskrets. Och vadå, att han utnyttjar situationen? Hade du nu precis kommit ut ur ett förhållande, så borde det ju ha varit svårare att få omkull dig. Du har alltid ett val och jag förmodar att han aldrig sa att han var ute efter ett förhållande. Är du så lätt att få omkull, så får du faktiskt skylla dig själv [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Okej, jag har iaf fått uppfattningen av att de flesta tycker det är fel att hålla på med varandras syskon.

Jo det är ju en oskriven regel att man inte ska hålla på spec med lillsyrror.. Jag ångrar det, att jag va så lätt men inte att jag träffade honom.

ROWBIN:

Hade du nu precis kommit ut ur ett förhållande, så borde det ju ha varit svårare att få omkull dig.

Situationen var ett 3 år långt förhållande fyllt me svartsjuka och kontrollerande, varav han var den enda jag hade varit med. Jag sökte efter spänning med en ny självklart, inte så konstigt?

ROWBIN:

Är du så lätt att få omkull, så får du faktiskt skylla dig själv

Jag är ju inte så lätt egentligen [sad]. Han manipulerade mig på något sätt.. Gav mig komplimanger och jag är bara van vid att ha förhållande, inte att dejta.. Det blev fel, men man lär sig av sina misstag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Situationen var ett 3 år långt förhållande fyllt me svartsjuka och kontrollerande, varav han var den enda jag hade varit med. Jag sökte efter spänning med en ny självklart, inte så konstigt?

Självklart får man söka spänning och så, men det måste ju inte inkludera sex vid första träffen. Hade jag nyligen avslutat ett otroligt jobbigt förhållande, så skulle jag vara mer försiktig och ge allting lite tid ist för att hoppa in i ngt nytt och riskera att ngt liknande händer igen. Jag skulle vara rädd för att bli sårad.

blondieyou:

Jag är ju inte så lätt egentligen [sad]. Han manipulerade mig på något sätt.. Gav mig komplimanger och jag är bara van vid att ha förhållande, inte att dejta.. Det blev fel, men man lär sig av sina misstag..

Inte för att låta taskig på ngt sätt..men du kan väl inte veta om du är speciellt lätt eller inte? Du har ju precis börjat träffa andra och hoppar redan i säng med första bästa. Du kunde inte säga nej då. Vad är skillnaden nu? Är det verkligen så farligt att bara ha sex? Sex är underbart, så varför kan man inte bara hålla sig till det? Det är när man blandar in känslor som allting skiter sig..

Men visst, alla gör misstag. Det är bara mänskligt.


   
SvaraCitera
Jeay_L

blondieyou:

Man måste ju inte men man blir ju upphetsad av att ligga nära varandra i så många timmar

Sov i helgen med ett dregelobjekt till killkompis, jag hade bara råkat somna i hans säng så jag hade kläder, han bara boxers, de enda vi gjorde var att hålla om varann [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Självklart får man söka spänning och så, men det måste ju inte inkludera sex vid första träffen.

Nej verkligen inte. Men nu blev det ju så denna gången och kan bara säga att jag ångrar det jättemkt och att det inte kommer att hända igen!

ROWBIN:

Jag skulle vara rädd för att bli sårad.

Men jag har inte känslor för killen. Så jag riskerar ju inte att bli sårad, som tur e! jag har bara lärt mig en läxa att även om han bara e ute efter sex ska man nog vänta ett par ggr :P..

ROWBIN:

men du kan väl inte veta om du är speciellt lätt eller inte? Du har ju precis börjat träffa andra och hoppar redan i säng med första bästa.

Tro mig, det e inte första bästa. Jag har ett par st som verkar intresserade av mig och har träffat dom och sett film bara, myst lite. Så jag vet att jag inte är lätt!!! Nej det är inte farligt att bara ha sex, det e nice kklart [cool] men samtidigt så vill jag alltid att killen ska vilja mer för min egen självkänsla liksom [crazy]. Men vem vet, det kankse han vill också, kanske inte kunde stå emot mig [wink] nee skoja.

Han har hört av sig, ville jag skulle komma dit till helgen, PÅ NATTEN!!! ja den jäveln e ute efter sex, men nu ska jag spela svår [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Sov i helgen med ett dregelobjekt till killkompis, jag hade bara råkat somna i hans säng så jag hade kläder, han bara boxers, de enda vi gjorde var att hålla om varann

Samma här faktiskt men ett dregelobjekt e sjukt avtändande 😉 så inte så konstigt..


   
SvaraCitera

Bara en fråga, har du ringt eller messat honom någon gång?

Han kan faktiskt tro att du inte är intresserad om du inte visar något intresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var nog ett one night stand, tyvärr.


   
SvaraCitera