Aviseringar
Rensa alla

Min cover av "set fire to teh rain"


Ämnesstartare

Här kommer en liten cover på en låt som jag verkligen inte kan sluta sjunga på, sjukt himla fin. Tar gärna emot feedback ooch ja, jag ska köpa en riktig mic nu i helgen haha puss


   
Citera
Ämnesetiketter

skaffa coolare look och sjung en bättre låt


   
SvaraCitera
Tyrael

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

skaffa coolare look och sjung en bättre låt

Tyckte inte det va så konstruktiv kritik direkt, vad som är en bra låt och inte är sjutk blandat. Men tack iaf, alla kritik är värt ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

En sån ska du ha

Har fått lite tips från vänner redan men ska kolla in den! Vil ha en med usb-koppling men den kanske har det


   
SvaraCitera

FInt osv, kan säga att du behöver en bättre mic dock. Det skränar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Vissel*. Försöker också lista ut vad det vita som hänger i bakgrunden är. Ovanför vad som ser ut att vara en cdspelare.


   
SvaraCitera

Skippa bebisrösten så är det bra.


   
SvaraCitera

Välj en lättare låt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

FInt osv, kan säga att du behöver en bättre mic dock. Det skränar lite.

Håller med dig till 100 haha

MBAR:

*Vissel*. Försöker också lista ut vad det vita som hänger i bakgrunden är. Ovanför vad som ser ut att vara en cdspelare.

Eheh det är en liten kanin det

lazertits:

Skippa bebisrösten så är det bra.

Jobbar på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Välj en lättare låt.

Nja det gör jag hela tiden, vill ha utmaningar. Det här va liksom första gången jag sjöng hela låten rakt igenom så det är bara första utkastet liksom elr vad man ska säga haha


   
SvaraCitera

emmaa__:

Nja det gör jag hela tiden, vill ha utmaningar. Det här va liksom första gången jag sjöng hela låten rakt igenom så det är bara första utkastet liksom elr vad man ska säga haha

Tänkte för din röst skull och för att det ska låta bra.
Öva upp den och ge dig sedan på låtar som denna (om du tänkt lägga upp dem alltså).
Det krävs ganska mycket för att en sånhär låt ska få rättvisa.


   
SvaraCitera

Det låter ärligt talat fördjävligt, men det beror på att din mikrofon inte pallar din röst, så ta inte åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Tänkte för din röst skull och för att det ska låta bra.Öva upp den och ge dig sedan på låtar som denna (om du tänkt lägga upp dem alltså).Det krävs ganska mycket för att en sånhär låt ska få rättvisa.

Delvis sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det låter ärligt talat fördjävligt, men det beror på att din mikrofon inte pallar din röst, så ta inte åt dig.

Förjävligt? Oj det va hårda ord. Men det är just det som är grejen, jag har ingen riktig mic just nu så jag förstår vad du menar absolut


   
SvaraCitera