Aviseringar
Rensa alla

Min cover av "set fire to teh rain"


emmaa__:

Delvis sant

Vad är inte sant då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Vad är inte sant då?

Jo men det mesta är la sant men jag är sån som person att jag testar och chansar lite, tappar glöden och lusten annars. Men det va bra råd, tar åt mig


   
SvaraCitera

SJUNG DENNA


   
SvaraCitera

emmaa__:

Förjävligt? Oj det va hårda ord.

Kanske, men jag betonar åter igen att det inte är personligt. Greja en bättre mic, så blir det bra.


   
SvaraCitera

Du har god röst överlag, men jag personligen skulle tilltalas mer av din sång om du arbetade lite på det nasala och stönade lite mindre. Du låter stundvis rätt nasal och gnällig.

Tager du sånglektioner?


   
SvaraCitera

emmaa__:

men jag är sån som person att jag testar och chansar lite, tappar glöden och lusten annars. Men det va bra råd, tar åt mig

Det är bra att testa och chansa, och visst kan du sjunga den här låten hur mycket du vill.
Men lägger du upp det på internet och förväntar dig att folk ska tycka att det är bra är du nog lite fel ute.
Du har en okej grundröst och den kan säkert bli finfin vid övning eller om du sjunger låtar som passar den bättre.
Bara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

SJUNG DENNA

Inte riktigt min grej men tack för tipset

Ögon i en plåthink:

Du har god röst överlag, men jag personligen skulle tilltalas mer av din sång om du arbetade lite på det nasala och stönade lite mindre. Du låter stundvis rätt nasal och gnällig.Tager du sånglektioner?

Fått höra det innan så det är absolut något jag jobbar på! Japp, började med det för ett litet tagsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Det är bra att testa och chansa, och visst kan du sjunga den här låten hur mycket du vill.Men lägger du upp det på internet och förväntar dig att folk ska tycka att det är bra är du nog lite fel ute.

lazertits:

Du har en okej grundröst och den kan säkert bli finfin vid övning eller om du sjunger låtar som passar den bättre.Bara det.

lazertits:

Du har en okej grundröst och den kan säkert bli finfin vid övning eller om du sjunger låtar som passar den bättre.Bara det.

Yessyes, tar åt mig av vad du säger[y]


   
SvaraCitera

emmaa__:

Fått höra det innan så det är absolut något jag jobbar på! Japp, började med det för ett litet tagsen

Gott, tror att det vore bra för dig att få i dig lite om teknik och sådant. Kan inte ge några råd själv då jag anser mig vara på tok för okunnig. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla ska bli musikartister nuförtiden. Vad hände med den goda gamla eftersträvan att göra vårt och alla andras liv på denna jord till en bättre plats att leva på?


   
SvaraCitera

emmaa__:

jag ska köpa en riktig mic

Köp en gitarr, eller en xylofon. Skulle vara sött[cute]


   
SvaraCitera

MBAR:

Alla ska bli musikartister nuförtiden. Vad hände med den goda gamla eftersträvan att göra vårt och alla andras liv på denna jord till en bättre plats att leva på?


   
SvaraCitera

MBAR:

Vad hände med den goda gamla eftersträvan att göra vårt och alla andras liv på denna jord till en bättre plats att leva på?

varför inte göra det genom skönheten i det vackra

kvinnor vin och sång, sånt som nachac gillar


   
SvaraCitera

Artie:

kvinnor vin och sång, sånt som nachac gillar

[love]


   
SvaraCitera

varför ber du om kritik men ursäktar dig hela tiden och hittar anledningar till att det är som det är?


   
SvaraCitera