Aviseringar
Rensa alla

min dator e sönder


Ämnesstartare

förövrigt så har endast en sak att säga - glöm inte att älska


   
Citera

min med! sen typ lite mer än en månad tillbaka är den död. 

ska ej glömma det. svara på mitt sms nu.


   
SvaraCitera

Har datorer som är över 20 år gamla och fortfarande funkar fint. Vad gör ni med dom stackars apparaterna?Tumme ned


   
SvaraCitera

aristoteles:
Har datorer som är över 20 år gamla och fortfarande funkar fint. Vad gör ni med dom stackars apparaterna?Tumme ned

glögg, vin, vatten, te, coca cola.


   
SvaraCitera

subhuman girl:

glögg, vin, vatten, te, coca cola.

För lite kaffe, thats the problemTumme ned


   
SvaraCitera

subhuman girl: glögg, vin, vatten, te, coca cola.

kaffe med sojamjölk och socker, placerat på golvet. iosib får skylla sig själv för att han inte har några möbler att ställa livsnödvändiga drycker på. jag får skylla mig själv som inte har försäkring.


   
SvaraCitera

durga:
kaffe med sojamjölk och socker, placerat på golvet. iosib får skylla sig själv för att han inte har några möbler att ställa livsnödvändiga drycker på. jag får skylla mig själv som inte har försäkring.

uh. har rätt bra studenthemförsäkring så fick besked igår om att jag får 5000, rätt bra ändå. läskigt lätt att få pengar från ett försäkringsbolag. men nog om det...


   
SvaraCitera
Lounge

Kaffe på tangentbordet här

D la av 🙁


   
SvaraCitera
Kudhos

Fattar inte heller. Haft samma laptop sen 2011 och aldrig ens visat ett tecken på slitage. Som ny.


   
SvaraCitera

subhuman girl: läskigt lätt att få pengar från ett försäkringsbolag. men nog om det...

Hjärta


   
SvaraCitera

subhuman girl:

uh. har rätt bra studenthemförsäkring så fick besked igår om att jag får 5000, rätt bra ändå. läskigt lätt att få pengar från ett försäkringsbolag. men nog om det...

För att du spulligt dryck över datorn Förvånad 5000! o_O


   
SvaraCitera

Vad är det för fel då?


   
SvaraCitera