Aviseringar
Rensa alla

Min far och min stora röv


vill ha sex med din far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

kommer ursprungligen ifrån?

[no-no]

honolulu:

"sluta ät, lägg inte smör på mackan"
"bara en"

[love]

honolulu:

men pappa blev arg på dem o sa till mig "gå ät, ät hur mycket du vill!!!"

men pappa säger så ti mig också! 😛 om jag inte äter tills jag blir mätt osv men han säger typ "du måste träna"
ett tag när jag tränade mkt sa han "du ser ut såhär, du har lätt för att bygga muskler, du är inte tjock"

Hane lite dubbelmoralisk likt mig, men hans kommentarer är guld värda i komikväg[love]

honolulu:

kändes skönt att ha åtminstone 1 person vid min sida

A, förstår det
men din mor da? vad sa hon?
obs, tror du var ett mycket sött barn :p tjocka ungar som tkr om mat e söta


   
SvaraCitera

Dberorpå:

ett tag när jag tränade mkt sa han "du ser ut såhär, du har lätt för att bygga muskler, du är inte tjock"

du kanske är som mig, kraftig benstomme.. typ

Dberorpå:

men din mor da? vad sa hon?

haha hon sa väl ingenting, hon sa typ som pappa egentligen men pappa lät alltid mer bestämd, mamma lät mer typ som "aa precis.. eh.. ät!"

Dberorpå:

obs, tror du var ett mycket sött barn :p tjocka ungar som tkr om mat e söta

haha jag var inte tjock-tjock, alltså mitt ansikte och mina armar var smala. jag hade bara en putmage (som fortfarande är kvar, men den balanseras av mina bröst+rumpa, så nu ere cool [cool]). sen vaja som sagt kraftigt byggd, typ.. har alltid varit lite större än de i min ålder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

du kanske är som mig, kraftig benstomme.. typ

a ngt sådant
är djävligt bred iaf, är kort också så det gör inte saken bättre.

honolulu:

"aa precis.. eh.. ät!"

aw, söt mor
tkr om din familj[love]

honolulu:

haha jag var inte tjock-tjock, alltså mitt ansikte och mina armar var smala. jag hade bara en putmage (som fortfarande är kvar, men den balanseras av mina bröst+rumpa, så nu ere cool ). sen vaja som sagt kraftigt byggd, typ.. har alltid varit lite större än de i min ålder

Aha, aa förstår
många som är så faktiskt... [surprised]
Sj är jag tvärtom tror jag. Har runt ansikte och ser tjock ut men är väl inte det egentligen. Har ganska platt mage
dock stora lår, rumpa & armar

Macktorsken:

vill ha sex med din far.

[no-no]
han ser ut som mig :p eller, jag ser ut som han.
Väldigt lik.
Är dock tjockare, hane ganska liten[crazy]

Har alltid trott att due & vart assmal!


   
SvaraCitera

Dberorpå:

är djävligt bred iaf, är kort också så det gör inte saken bättre.

u r curvyliciousss

Dberorpå:

tkr om din familj[love]

[bigsmile]

Dberorpå:

Sj är jag tvärtom tror jag. Har runt ansikte och ser tjock ut men är väl inte det egentligen. Har ganska platt mage

såg bilderna på dig i ditt album, du är ej tjock. embraaace yo curves girl, jag tycker det är mysigare och sexigare med kurvor, tror de flesta killar också tycker det ;D ... om du oroar dig för det, vilket du egentligen inte ska göra!!! du fyller ut kläder snyggt osv [party]


   
SvaraCitera
time
 time

Min pappa säger exakt samma saker [tard] Kanske de blir roliga av att inte vara mes-svennar ursprungligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Kanske de blir roliga av att inte vara mes-svennar ursprungligen?

a eller så har det med stjärntecknet att göra, för mina farbröder säger det inte på samma sätt - om de vill säga något sådant[cute]

timeisrunningout:

Min pappa säger exakt samma saker

Men, du är väl smal :O?

honolulu:

u r curvyliciousss

a[cute]

honolulu:

du är ej tjock. embraaace yo curves girl, jag tycker det är mysigare och sexigare med kurvor, tror de flesta killar också tycker det ;D ... om du oroar dig för det, vilket du egentligen inte ska göra!!! du fyller ut kläder snyggt osv

Aw, tack tack! Men, kan lix gå ner en massa... Ganska jobbigt när det ska dallra bara för att man skakar om yoghurten och när man måste vara noggrann med hur mkt man ska ta[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyckelfrågan i denna tråd är: Har du stor rumpa? Är den klämvänlig? Ska jag hjälpa dig mäta den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Har du stor rumpa? Är den klämvänlig? Ska jag hjälpa dig mäta den?

Ja.
Beror på personen som är villig att klämma.
Redan gjort, men tack ändå.

(:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Respekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake][sad] finkänslig pappa


   
SvaraCitera

honolulu:

[cool] nu är jag awesome.. ibland.

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag som gillar dina rumpa. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter lite som min mamma, när jag berättade att jag hade fått en grej på tandställningen som skulle göra att jag inte kunde äta annat än flytande föda i ett par månader så sa hon "Åh, så bra! Då kanske du går ned 15kg som sist?"... Hon VET att jag har haft ätstörningar i x-antal år.

(skulle jag gå ned 15kg så skulle jag bli väldigt, väldigt underviktig)


   
SvaraCitera