Aviseringar
Rensa alla

Min farsa


Ämnesstartare

Jag är sjukskriven från skolan. O igår när jag gick o la mig då sa min pappa att jag måste läsa ut en bok som vi har köpt för länge sen o jag hatar att läsa  böcker de är de tråkigaste jag vet o  sen så sa han jag tar mes mig xboxen till. Jobbet om jag inte läser klart boken  han hotade mig med att ta  med den till jobbet? Vilken farsa gör så? O sen så. Hade gömt xboxen men han tog med sig nät delen adså vilken farsa gör så så nu idag har jag ingen  xbox  adså vilken farsa gör så är det ens normal ? Han ringde  mig förut o sa AA läs boken nu du försvinner i en annan värd asså är detta normalt hjälp mig hur va/är mera pappor?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skitdåligt beteende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:
skitdåligt beteende

Av min farsa eller mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Av min farsa eller mig?

honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läs boken bara, så svårt är det inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

honom

AA vet han är en bajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
läs boken bara, så svårt är det inte

Vill inte läsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju fel av honom att tvinga dig till att läsa men å andra sidan kan det ju varar bra att läsa lite om du inte gör det så ofta. Det hjälper till att utöka och förbättra språket. Om du istället går in med inställningen att "jo, men jag kan la läsa den här boken då. Den vetkar ju okej" så är det större risk att du gillar boken än om du säger "ALDRIG I LIVET" innan du ens läst den första meningen....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars: Vill inte läsa

Och jag vill inte prata med ett troll, se hur bra det går


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hota tillbaka så kanske han lär sig en läxa

hot föder hot

mvh hade samma problem med mina föräldrar men det löste sig Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte varför dom flesta tycker att pappan gjorde fel, TS ska ju fan inte sitta hemma och spela spel utan plugga,läsa eller whatever.

Danne_cars:

 han är en bajs

Undra varför han vill att du ska läsa böckerRullar ögonen


   
SvaraCitera

H.ODST:
Fattar inte varför dom flesta tycker att pappan gjorde fel, TS ska ju fan inte sitta hemma och spela spel utan plugga,läsa eller whatever.

Undra varför han vill att du ska läsa böckerRullar ögonen

^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
hota tillbaka så kanske han lär sig en läxa

hot föder hot

mvh hade samma problem med mina föräldrar men det löste sig Rodnar

Hur löste du de?


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Hur löste du de?

Danne jag har en bra lösning. Läs boken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Det är ju fel av honom att tvinga dig till att läsa men å andra sidan kan det ju varar bra att läsa lite om du inte gör det så ofta. Det hjälper till att utöka och förbättra språket. Om du istället går in med inställningen att "jo, men jag kan la läsa den här boken då. Den vetkar ju okej" så är det större risk att du gillar boken än om du säger "ALDRIG I LIVET" innan du ens läst den första meningen....

det går inte att välja inställning.


   
SvaraCitera