Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän är gravid.. vad ska jag göra ???


Ämnesstartare

fuck my life haha hon skojade om det och gjorde slut med mig för att jag inte ville ha barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blås upp det hela till en jäävla stor grej. KOntakta föräldrar, sjuksystern på skolan, alla du kan komma på. Då kommer din flickvän/ex inte palla trycket o göra abort. Jag kan inte lagstifningen kring sådant här men du måste få din brud att inse att hon MÅSTE göra abort.

Jag själv trodde jag skulle bli pappa för några år sedan och lät det gå alldeles för lång tid innan jag agerade. Det viktigaa är att du inte kan tro att det här är något att bara skjuta under mattan och ignorera (som jag gjorde), this is serious shit och du måste agera NU.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nustylerz:

fuck my life haha hon skojade om det och gjorde slut med mig för att jag inte ville ha barn

Fuck that bitch säger jag.


   
SvaraCitera

prata med henne. hennes föräldrar. DIna föräldrar. Sök stöd hos vuxna, kurator eller liknande. Det är ett tufft beslut för alla inblandade, och jag ber dig, överge inte ditt barn. Var där från början. Annars kommer ditt barn inte ha skapat något behov av en papparoll, när du flera år senare är mogen att vara pappa åt detta. Jag talar tyvärr av erfarenhet, så hör av dig i ett pm om du vill prata. Vill inte gå in mer på detaljer i öppna forum.


   
SvaraCitera

dumpa och vägra faderskapstest


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

dumpa och vägra faderskapstest

pucko


   
SvaraCitera

-.-


   
SvaraCitera

elverpigen:

pucko

[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

[sad]

[rolleyes]
Du kan ju inte uppmundra folk till att va svin, trodde jag gnällt tillräckligt för dig för det!!


   
SvaraCitera

elverpigen:

Du kan ju inte uppmundra folk till att va svin, trodde jag gnällt tillräckligt för dig för det!!

men var ju inte seriös j ö :C


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

men var ju inte seriös j ö :C

finns säkert puckon som tror det [sad]


   
SvaraCitera

nustylerz:

fuck my life haha hon skojade om det och gjorde slut med mig för att jag inte ville ha barn

haha what? den där bitchen verkar galen. ärligt talat, det är kanske jobbigt nu, men du kommer klara dig myyycket bättre utan henne


   
SvaraCitera

behåll ungen och väx upp

abort är mord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta det som en man för fan, du har gjort henne gravid.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ah du går in på settings och kryssar ur den dära rutan där det står "vårdnad"

[love][love][love][love][love][love]

nustylerz:

fuck my life haha hon skojade om det och gjorde slut med mig för att jag inte ville ha barn

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera