Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän började gråta


Ämnesstartare

Tja, jag och min flickvän hade bestämt oss för att testa analsex, men när vi väl satte igång så bad hon mig att sluta efter bara ett par minuter, men jag var mitt uppe i akten och tänkte inte på annat än hur jävla skönt det var, så jag fortsatte ändå. När jag var klar märkte jag att hon hade börjat gråta och jag fattar allvarligt talat inte varför. Jag tyckte ju det var skönt och då borde ju hon vara glad för min skull.

Nu är hon sur på mig iaf och det verkar inte som att hon vill ha analsex igen. Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trolololol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ska göra som hon säger pucko. Men nu när skada redan är gjord är det inget du kan göra åt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glädjetårar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik den snygge:

Nu är hon sur på mig iaf och det verkar inte som att hon vill ha analsex igen. Vad ska jag göra?

Sluta trolla så jävla dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du ska göra som hon säger pucko. Men nu när skada redan är gjord är det inget du kan göra åt det.

är din trolldetektor avstängd idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får väl bli bög då om analsex är så viktigt för dig.. [zzz]

Dold text: tråkigt troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

glädjetårar

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du ska göra som hon säger pucko. Men nu när skada redan är gjord är det inget du kan göra åt det.

Vadå göra som hon säger? Hon får väl offra sig lite. Det gör jag när jag slickar henne.

Stringburka:

glädjetårar

Det kan ligga något i det du, men varför är hon då sur på mig? Det fattar jag inte.

xsaosinx:

Sluta trolla så jävla dåligt.

Trolla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik den snygge:

Trolla?

Nejmen jag ska vara helt seriös nu. Dra bergsalt på kuken innan du kör nästa gång. Hon kommer praktiskt taget slänga sig på kuken med röven före. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Nejmen jag ska vara helt seriös nu. Dra bergsalt på kuken innan du kör nästa gång. Hon kommer praktiskt taget slänga sig på kuken med röven före. [y]

Bra tips, men hur får man tag på det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett dåligt troll är ett dåligt troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Du får väl bli bög då om analsex är så viktigt för dig.. [zzz]

De flesta killar vill ha analsex och de flesta tjejer också. Jag kan alltid skaffa en ny som inte börjar lipa så jävla lätt.


   
SvaraCitera