Aviseringar
Rensa alla

MIN FLICKVÄN FÖRSTÖRDE MINA DATORSPEL!


Ämnesstartare

Okej. Jag gjorde slut med min tjej precis innan helgen, hon kom och hämtade sina grejer när jag inte var hemma under helgen (var och festade...) och hon har REPAT SÖNDER MINA SPELSKIVOR SÅ ATT DOM INTE GÅR ATT ANVÄNDA!

Och ja? Hur upptäckte jag detta? Jag satte i Oblivion-skivan för att installera och spela spelet (har avinstallerat det pga för många mods och skulle nu idag installera det!)

Och nej! Vet ni vad som hände?
Feature transfer error
Feature: Oblivion
File: E:\data5.cab
Error: Datafel (CRC-fel, Cyclic Redundancy Check)

Jag tappade hakan? Vafan har aldrig hänt förut så jag googlade på felet och någon föreslog skivan är repig. Och jag bara NEJ SKIVAN KAN INTE VARA REPIGA FÖR MINA SKIVOR ÄR JAG RÄDD OM JAG HAR LAGT NER ALLA MINA PENGAR PÅ SPEL SOM JAG KÖPT PÅ FULLPRIS OCH JAG ÄR FÖRSIKTIG MED DOM

Men så tänkte jag kanske är skivan smutsig? Så jag tog ut och rengjorde den och upptäckte ATT DEN ÄR HELT SÖNDERREPAD, MASSOR AV REPOR ÖVER HELA CD'N... INTE SMÅREPOR UTAN DJUPA ÄCKLIGA REPOR!

SEN KOLLADE JAG I PANIK PÅ DOM ANDRA SKIVORNA ... ALLA MINA FAVORITSPEL ÄR REPIGA OCH GÅR INTE ATT ANVÄNDA!!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!? [cry][cry][cry][mad][mad][mad]

Jag är så jävla ledsen & förbannand!? HUR SKA JAG HÄMNAS?? HUR KUNDE HON?! HUR KUNDE DEN JÄVLA FITTAN GÖRA SÅ MOT MIG! [mad]


   
Citera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Okej förlåt men det lät som någonting jag borde ha gjort också. Fan vad underbart.

Fast jag skulle inte ha hjärta nog att göra det i alla fall. Vilken subba.

Klipp sönder hennes underkläder.


   
SvaraCitera

mogen tjej


   
SvaraCitera

paras:

SEN KOLLADE JAG I PANIK PÅ DOM ANDRA SKIVORNA ... ALLA MINA FAVORITSPEL ÄR REPIGA OCH GÅR INTE ATT ANVÄNDA!!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!? [cry][cry][cry][mad][mad][mad]

Torrents.


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][love][love][love][love][love][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

vågar ej läsa
kram pårej ändå, tkr synd om dig (grundar min sympati på rubriken)


   
SvaraCitera

Skulle slå ihjäl personen som gjorde så mot mig eller likvärdig handling. [love]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

Skulle slå ihjäl personen som gjorde så mot mig eller likvärdig handling.

Jag känner massa negativa känslor komma upp... skule gärna slå ihjäl henne men orka hamna i fängelse... fyfy-fan asså ..... jag är så arg/upprörd att jag nästan skakar... nej... asså jag måste supa eller nåt.. -.-


   
SvaraCitera

hämnd löser ingenting[cute], bara var allmänt dryg mot henne, då blir vi tjejer ledsna


   
SvaraCitera

paras:

asså jag måste supa eller nåt.. -.-

Droger i kombination med destruktivitet är en dålig grej. Drick ansvarsfullt! [no-no]


   
SvaraCitera

Tycker att hon gjorde rätt.


   
SvaraCitera

Långdragen subtil psykisk terror, det är vad du skall svara med.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera