Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän pratar knappt med mig längre =/


Sharpen:

Det kan inte ha något å göra med aborten, tro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ju inte vad mer jag kan göra än att stötta henne :s


   
SvaraCitera

Fy fan, kom ihåg när jag skulle följa med ett ex när hon skulle göra abort, så följer hennes pappa med, när vi skulle sitta och vänta utanför så tog han fan världens seriösaste snack med mig om vad och vad man inte får göra i hans hus. Min min under hela samtalet var: [chocked]

Sen om inte det var tillräckligt gav han mig kondomer också. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv tror jag.

Men det var det fan värt. Tjejen (mitt ex) tackade mig gång på gång för att jag ville följa med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju bara min tjejs mamma, eller nu mitt x =/ som vet att hon är gravid, hon har inte berättat någonting för sin pappa före i helgen då hon var i hans husvagn. ( dom är skillda hennes föräldrar ) kan ju vara att föräldrarna har pratat ihop sig och att jag är "the bad guy" som gjort hennes lilla dotter gravid. Sen har hon varit borta i fjällen med sin mamma. Dom har säkert suttit och pratat en hel del om aborten och om mig också. Kan det också bero på, men ringde och sa till mig iallafall att hon inte hade samma känslor för mig som hon hade haft innan hon for till fjällen


   
SvaraCitera

smisk:

ALLT ÄR INTE SOM DET SKAHON ÄR GRAVIDGAH

Rent biologiskt är ju det precis som det skall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du sa att ni bara hade varit tillsammans i två månader. Jag ser det som början/inledning i ett förhållande och då är det mesta kritiskt eftersom man inte hunnit bygga upp ett starkt band på så kort tid. En abort kan vara och är uppenbarligen en förgörare för ett förhållande särskilt i ett så färskt förhållande som erat.


   
SvaraCitera

Tror du skickat för många sms etc, skrämt bort henne.


   
SvaraCitera

Almqvist:

min tjejs mamma, eller nu mitt x =/

[sad] Därför hon betett sig som hon gjort på senaste tiden?


   
SvaraCitera

Sharpen:

Det kan inte ha något å göra med aborten, tro?

älskar såna här smarta killar[love]


   
SvaraCitera

Löjligt att hennes föräldrar har målat upp dig som "the bad guy" om det nu är så.

Det är bådas fel att hon blev gravid. Hon är inte värd dig om hon skyller sin graviditet på dig. Ni är lika dumma i huvudet båda två.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

tror hon snuskar sig med kebu vid sidan om

hehe fjällen är nice[wink][wink]


   
SvaraCitera

isola:

älskar såna här smarta killar[love]

[blush]


   
SvaraCitera

Hon måste vara mycket orolig och rädd tror jag. Använde ni inte preventivmedel?


   
SvaraCitera

Klart det har med aborten!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera