Aviseringar
Rensa alla

Min flickväng och hennes ex


Ämnesstartare

Min flickvän får samtal från hennes ex, där han undrar ifall den nya (jag) är bättre i sängen än honom, fortsätter fråga ifall dom inte hade det bra tillsammans och påminner om deras intima stunder.
Vi har knullat varenda jävla natt i 3 månader, fram tills denna typ.
Nu blev hon grinig o fråga mig vafan han ringde o sa allt det där för o bla bla bla.

Jag ställer motfrågor där jag undrar ifall hon kände av en massa av vad han sa osv..
Då blir hon arg o säger att hon vill fan inte att han ska ringa o påminna henne om det osv osv o att jag gör henne sur.

Hon lämnade honom iprincip för att bli med mig, känner hon ånger/ångest över det?
Vad är det frågan om, hon vänder sig om sur o bara sover.


   
Citera

Gå & sov :p
kram


   
SvaraCitera

jag tror att hon är kvinna. ditt problem är något liknande.


   
SvaraCitera

hon saknar väl någon så bra som han i sängen[wink]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Gå & sov :p

och imorgon så pratar du med henne [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag tror att hon är kvinna. ditt problem är något liknande.

så äre nog :p

kebu12:

hon saknar väl någon så bra som han i sängen

Men ja e ju bäst, man kan ju inte va bättre än bäst. :O

Nintendo:

och imorgon så pratar du med henne

Jo, ska nog gö så. 😉


   
SvaraCitera

lindgren4:

Vi har knullat varenda jävla natt i 3 månader, fram tills denna typ.

Är det det som är själva problemet? Att det inte blir något i natt menar jag. [party]

lindgren4:

Nu blev hon grinig o fråga mig vafan han ringde o sa allt det där för o bla bla bla.

Jag ställer motfrågor där jag undrar ifall hon kände av en massa av vad han sa osv..
Då blir hon arg o säger att hon vill fan inte att han ska ringa o påminna henne om det osv osv o att jag gör henne sur.

Hon verkar ju inte vilja att han ska ringa, och hon verkar ju ha blivit sur för att han gör det. Låt henne bli det, håll med henne, spy lite galla över snubben och så ska du se att allt blir bra, åtminstone för stunden. Allvarliga snack om ex och dylikt kan man ta när man inte ska försöka få en god natts sömn tillsammans efteråt.


   
SvaraCitera

lindgren4:

Men ja e ju bäst, man kan ju inte va bättre än bäst. :O

och ändå drar hon sej mot honom, om det inte har med vad som pågår i sängen att göra, då är det väl något med personligheten kanske[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allaälskarbaiz:

Är det det som är själva problemet? Att det inte blir något i natt menar jag.

Timingen är ju klockren för något väldans fel. Hon brukar jämt vända sig om även fast jag varit en idiot o bara måste få gö det..

allaälskarbaiz:

spy lite galla över snubben och så ska du se att allt blir bra, åtminstone för stunden

Allt jag undrar e ifall det kan vara så ifall hon känner något för hennes ex fortf..
Hon blir jävligt svartis för vad jag gör, nu har jag all rätt när det gäller hennes ex.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

och ändå drar hon sej mot honom, om det inte har med vad som pågår i sängen att göra, då är det väl något med personligheten kanske

Isf äre så. 😉


   
SvaraCitera

lindgren4:

Isf äre så. 😉

[y]


   
SvaraCitera

Jävligt dåligt gjort av hennes ex.. men han kanske har anledning att vara sur, och jävlig.. iof.
Hon borde vara iallafall skitsur på honnom, typ som att inte svara. Ja, varför svarar hon ens?

Hon kan 'bevisa' för dej att hon inte saknar sitt ex genom att kräva av honnom att han slutar.. kan hon inte det så har hon lite funderande framför sej.

Så jag ser det iallafall. Ja du har anledning att vara svartsjuk nu.


   
SvaraCitera

lindgren4:

in flickvän får samtal från hennes ex, där han undrar ifall den nya (jag) är bättre i sängen än honom, fortsätter fråga ifall dom inte hade det bra tillsammans och påminner om deras intima stunder.

Fan vad puckat.


   
SvaraCitera

Tänk på att du stal henne från honom. Hur hade du reagerat?


   
SvaraCitera

Såklart man känner sig konstig efter ett sånt sjukt samtal. Men om det var mig i fråga, så skulle jag nog inte "ignorerat" dig... men alla reagerar olika.


   
SvaraCitera

Prata om varför man reagerar som man gör?

Hatar när man får frågetecken som inte man kan svara även om det är så jävla enkelt... Även om hon hade känslor för honom så kan hon väll mycket väll känna att det finns något gammalt som hon gillade men nu när hon är med dig är det bara dig hon vill fokusera på.

Så att hon vill få bort han är bara bra för dig.


   
SvaraCitera