Aviseringar
Rensa alla

Min flickväns bror (STORT PROBLEM, HJÄLP!)


Ämnesstartare

Hej allihop. Jag behöver vekligen hjälp, min flickväns bror tänker döda mig eftersom jag är tillsammans med hans syster. Hennes bror råkar vara ganska stor i vår stad och han skulle kunna döda mig hur lätt som helst. Det värsta är att dom är Albaner och jag skulle kunna få kuk genom ett samtal. Sist jag var i hans område så skämmde han ut mig framför alla, han sa att om jag rör hans syster kommer han döda mig. Han är minst 20cm längre än mig och betydligt större. Jag vet inte vad jag ska göra, jag har försökt prata med han men han vill inte lyssna.

Snälla jag behöver alla era synpunkter och tips.


   
Citera

det låter inte värt det, tjejen låter ej värt det.
jag handskas med samma problem, fast svennevarianten och det är nästan ej värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifall du verkligen verkligen älskar henne till den nivån att du skulle kunna dö för henne - go for it!
Ifall du inte är det så tycker jag inte att du ska fortsätta vara tillsammans med henne ifall han hotar dig och du tror att han är fullkomligt kapabel till att utföra det han säger, att det alltså inte bara är tomma hot.
Dock tror jag att han nog skulle kunna misshandla dig men inte döda, tror att han överdriver en aning men det jag mest tror är att det absolut inte är värt det.

Hur länge har ni varit tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är riktigt fin och söt, hon har attityd också. Hon är helt enkelt allt jag vill ha, men asså jag är också invandrare, jag är hälften alban och hälften pers, men hennes bror vill att hennes killar ska vara hel-albaner. Jag älskar verkligen henne, det är inte tomma ord, jag gör de. Hennes bror skulle kunna göra vad han vill.

Vi har varit tillsammans i ungefär 1 månad.


   
SvaraCitera

Men vad säger HON om det? En månad är inte särskilt mycket, om hon inte gör något själv så kanske det inte är lönt att fortsätta...


   
SvaraCitera

Fortsätt att träffa henne och se vad som händer, man måste ju ha lite spänning här i livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon säger till sin bror att låta mig va och hennes bror har kallat henne hora för det. Asså hon försöker försvara mig men han lyssnar inte, han lyssnar inte på mig heller.


   
SvaraCitera

Fly fältet medan du kan! Albaner, turkar - etc. är inte att leka med... faktiskt.


   
SvaraCitera

Polisanmäl


   
SvaraCitera

isola:

Polisanmäl

Ja!!! försök att få ett vittne eller en inspelning när han hotar dig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja sen skulle folk i hela min stad kalla mig mes, jag har också kusiner men jag är inte så feg och kallar på dom.


   
SvaraCitera

jakan28:

Ja sen skulle folk i hela min stad kalla mig mes, jag har också kusiner men jag är inte så feg och kallar på dom.

Sluta fjanta dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att du ska polisanmäla honom för olaga hot, ifall du inte har tillräckligt med bevis så läggs fallet ändå ner och du har en ännu argare kille efter dig. Skulle dock rekomendera ifall du anmälde honom för misshandel ifall han verkligen skulle slå dig.

Hur gammal är du, din tjej och hennes bror?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 14 år, min tjej är 14, och hennes bror är 16. Ser ni problemet?


   
SvaraCitera

Vad tycker tjejens föräldrar då?


   
SvaraCitera