Aviseringar
Rensa alla

Min födelsedag


Ämnesstartare

Om en halvtimme är det min födelsedag! 21 år är en otroligt meningslös ålder. Säg grattis [party]


   
Citera
Ämnesetiketter

Grattis! ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis!

Hur mår du då? Har du ålderskris? Känner du att du inte kommit så långt i livet som du tycker att du borde vid 21års ålder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, grattis! bara 9 år kvar tills 30 då [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Hur mår du då? Har du ålderskris? Känner du att du inte kommit så långt i livet som du tycker att du borde vid 21års ålder?

Meh, nej ingen ålderskris. Känner snarare panik för att jag är för snabb [shake] Har en färdig universitetsutbildning om ca. 1,5 år... Lite läskigt. (läser biologi)


   
SvaraCitera

Jaha, se där, grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Meh, nej ingen ålderskris. Känner snarare panik för att jag är för snabb Har en färdig universitetsutbildning om ca. 1,5 år... Lite läskigt. (läser biologi)

Detdär fick mig att må rätt så dåligt. Du måste då vara en riktigt ambitiös djävul. Hur ska du spendera din födelsedag då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Detdär fick mig att må rätt så dåligt. Du måste då vara en riktigt ambitiös djävul. Hur ska du spendera din födelsedag då?

Inte direkt =p Jag är svinigt lat. Har tenta om ett par dagar och jag har mest suttit och spelat WoW istället för att plugga [cute] Pluggar för att jag tycker det är kul/för tidsfördriv 🙂 vill inte jobba.

Ska plugga och spela WoW. Är med min pojkvän. Har födelsedagsfest en annan dag ^^


   
SvaraCitera

Fett najs, det är jag också om 3 år!
Kan knappt bärga mig. <3

GRATTIZ I FÖRSKOTT

[love]


   
SvaraCitera

Grattis [love]


   
SvaraCitera

Grattzzz [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Fett najs, det är jag också om 3 år!

VA? är inte du 16år el är det en lögn? eller missvisande fakta? eller vadå?

misfits:

Jag är svinigt lat

Bra, då finns det hopp för mig iaf.

misfits:

Ska plugga och spela WoW. Är med min pojkvän. Har födelsedagsfest en annan dag ^^

Kul med födelsedagsfest, själv så är jag så lat att jag inte ens orkar skaffa mig vänner att bjuda på fest, så därför så hade jag ingen.[smile]


   
SvaraCitera

HighParadise:

VA? är inte du 16år el är det en lögn? eller missvisande fakta? eller vadå?

Oj, nej, siffran är upp och ned. [blush]

[love]


   
SvaraCitera

Grattis! [party]


   
SvaraCitera