Aviseringar
Rensa alla

Min förlorade oskuld


incestfamiljen1337: Anmäl Citera

FAAAAAAAAAIL!!!


   
SvaraCitera

zercko:
Jag känner mig bara allmänt smutsig. Vågar typ inte gå in på mitt rum, och ännu värre att jag ska bli tvungen att sova där inatt. Skulle ah bytt sängkläder vid det här laget om jag inte gjorde det igår kväll. Mamma blir misstänksam med vad jag håller på med :c

Det finns så mycket krav, måsten och skit med sex. Du hade otur och på något sätt blev det fel,
kanske en besvikelse mot stor förväntan.
Jag tycker du så snabbt som möjligt ska tillbaka till sex, börja själv köp lite fina sexiga underkläder,
flörta lite med okända, sitt på fiket och låt kjolen lite utmanade glida upp. Upplev hur män spanar dig.
Ha det skönt ensam i sängen eller duschen , Skaffa lite hjälpmedel om du inte har det.
-gratis råd


   
SvaraCitera

förstår att du saknar den, tkr det är helt fel att haft sex innan man gifter sig, blev du inte gravid ens?


   
SvaraCitera

hej..........:
förstår att du saknar den, tkr det är helt fel att haft sex innan man gifter sig, blev du inte gravid ens?

väl trådarna du trollar i med lite bättre omsorg hörru


   
SvaraCitera

isola:

väl trådarna du trollar i med lite bättre omsorg hörru

jag trollar inte... alla tycker så. varför inte bara hålla med?


   
SvaraCitera

hej..........:

jag trollar inte... alla tycker så. varför inte bara hålla med?

det gör du. sluta.


   
SvaraCitera

isola:

det gör du. sluta.

dålig självkontroll. det är sjukt.


   
SvaraCitera

antagligen bara skäms jag över det jag själv gjort, dumt att skriva i denhär tråden


   
SvaraCitera

hejdå ska inte störa mer, ha d bra alla


   
SvaraCitera

kanske för att du e ung o människor i din bekantskapskrets inte alls har d intresset, typ. 


   
SvaraCitera

fnös försök att inte starta bråk

DET BLIR BÄTTRE 


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

hej..........:

jag trollar inte... alla tycker så. varför inte bara hålla med?

Jag håller mer dig... c':


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

peterhorn:

Det finns så mycket krav, måsten och skit med sex. Du hade otur och på något sätt blev det fel,
kanske en besvikelse mot stor förväntan.
Jag tycker du så snabbt som möjligt ska tillbaka till sex, börja själv köp lite fina sexiga underkläder,
flörta lite med okända, sitt på fiket och låt kjolen lite utmanade glida upp. Upplev hur män spanar dig.
Ha det skönt ensam i sängen eller duschen , Skaffa lite hjälpmedel om du inte har det.
-gratis råd

Ärligt så gillar jag faktiskt de tipsen.. 


   
SvaraCitera